Gemma Posted May 20, 2012 Posted May 20, 2012 Al tijden heb ik 5 wyandotte hennen.wyandottes staan erom bekend dat ze goed broeds kunnen zijn ( en blijven )Nu was 1 van mijn dames voor de derde keer sinds februari broeds.Gister bij de buurman verderop een paar (5) bevruchte eieren gekregen en die eronder gelegd.De eieren zijn van zijn kippen ( ook wyandotte kriel, goud zwart gezoomd )dus het grote wachten is begonnen.Ik ben erg benieuwd wat de uitkomst zal zijn!dus als iemand tzt nog belang heeft bij Wyandotte krielen...? Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
hansm Posted May 20, 2012 Posted May 20, 2012 Mooi hoor zwart goud gezoomd is gaaf en dit type dikke/volle kip grappig.Wat ga je met de haantjes doen Quote Players only love you when they're playing.
Dennis29 Posted May 20, 2012 Posted May 20, 2012 Haha wij hebben toevallig nu ook een broedse wyandotte die op 5 eieren zit te broeden Maar ze is ook om de haverklap broeds Quote
Bubbels Posted May 20, 2012 Posted May 20, 2012 Vandaag is er een barnevelder kuikentje uit een ei gekropen onder onze kleine wyandotjes. Het is echt een prachtig geel modelkuikentje. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Recommended Posts