Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De zaden die ik wil toevoegen aan de doos liggen al klaar. Ik heb vreselijk veel voorpret hier, kijken wat ontbreekt in mijn eigen zadendoos, en de lijst doornemen die Flup heeft gemaakt. 

Geplaatst:

Wat een feest was het, mensen. Ik heb heerlijk gesnuffeld en er van alles uit gehaald en in gedaan. En nu is de Doos onderweg naar Dahli. 

• Like 5
Geplaatst:

Ik ben klaar en wat was het een feest!!! Ik heb ervan genoten 😃, wat een weelde. @Flup dank je wel voor de organisatie en wat ziet De Doos er mooi georganiseerd uit! Morgen gaat hij weer op reis. @Gitta het is bijna zo ver 😉.

• Like 2
  • Thanks 1
Geplaatst:

Wat leuk om te zien hoe de doos weer op reis is!

Ik ben bang dat de timing bij mij door omstandigheden niet goed uitkomt en het erg lang zou duren voor hij weer door kan. Ik wil niemand lang laten wachten dus ik moet voor nu helaas overslaan. 
@Gitta Zou jij als je klaar bent de doos daarom naar de volgende op de lijst,  @Nasuada willen sturen?

@Flup Als dat nog kan zou je mij dan helemaal achteraan willen zetten?

In de tussentijd veel uitzoek plezier allemaal!

• Like 4

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...