Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wat is dit voor groente/kruiden?


Paul1985

Aanbevolen berichten

Iemand enig idee wat hier uit de grond komt?

Het blad is redelijk hard, maar heb geen idee of het groente is. Ben vergeten er een label bij te hangen, of het is iets van onkruid?

p628326853011338190183.JPG

 

Daarnaast heb ik zaaischijfjes gezaaid met 5 verschillende soorten kruiden, waar er maar 1 van is opgekomen.

Ik denk zelf bladpeterselie, maar ik kan het er niet aan ruiken. Wie weet het?

p628326979621338190247.JPG

 

 

Gr Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, ik had laatst een aardappel in de grond gestopt om te proberen haha.

Was ik alweer vergeten

 

Hoe kan ik zien of er iets gebeurd onder de grond en hoeveel aardappelen zou je kunnen krijgen van 1 aardappel?

Ik heb geen idee welk ras het was haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan ik zien of er iets gebeurd onder de grond en hoeveel aardappelen zou je kunnen krijgen van 1 aardappel? Ik heb geen idee welk ras het was haha.

 

Ik heb nog niet gehoord van ondergrondse cameraatjes om de aardappelgroei te volgen. Er mag geen licht bij de aardappeltjes komen, dus ik zou ze toch maar met rust laten. Wanneer het loof gelig wordt en afsterft, mag je de plant rooien. Succes met het bedwingen van je nieuwsgierigheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...