Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

20 mei follow-up: Hoe gaat het met het ruilgoed?

geedee

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Ik heb m vandaag uitgegraven ,....het waren er 3....1 kleintje en 2 van een cm of 40 hoog.....gaan overwinteren in de kas en die kleine binnen....save spelen he....

trouwens Jorieke....hoe is het met het 7blad?

Nou ik heb weer voorraad genoeg hier

en aan de meloenpeer gekregen van eva... zit een mega grote bal ....alleen nog steeds geel....benieuwd of die nog rijp wordt......de witte herfstaster )ook van eva) staat mooi te bloeien nu.....zo meteen maar ff een fotootje maken

• 2 months later...

ook maar even dit topic nog maar even gelezen...leuk om te horen dat er zoveel goed aangeslagen is!

hoe is het trouwens met de crosne afgelopen? hier deden ze het weer geweldig...nét onkruid!

De crosne hier ging ook goed. Zelfs in pot en halfschaduw. Heb nog niet de hele pot doorgezocht naar knolletjes. Ze mogen komend jaar in een speciekuip - samen met wat aardpeer en misschien een apiosje. Die 3 samen schijnen een goede combinatie te zijn samen.

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

ja dat klopt, dat is een prima combinatie...

dus ze deden het zelfs in pot prima? goh, écht onkruid dus....

wat gek Jet...iedereen heeft crosne van me gekregen vorig jaar en dan net jij niet?

als de gulle gever niet tevoorschijn komt heb ik nog wel wat voor je...

Nee, ik wilde het vorig jaar nog niet..enge knolletjes dacht ik. maar nu ben ik plots helemaal dol van knolletjes..ik krijg al een hele verzameling..apios, yakon, knolkapucien en oca..alleen die crosne nog

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

De knolselderijplantjes van Jorieke en Thea hebben een goede oogst gegeven en zijn ingekuild in de kelder in emmer zand. .....ze maken opnieuw haarworteltjes aan en mini lichtgroene blaadjes....en zijn erg lekker en helemaal vers....gisteren een gegeten

• Create New...