Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

20 mei follow-up: Hoe gaat het met het ruilgoed?

geedee

Recommended Posts

Eva: Nee..zwarte vingers! Altijd.

Maar ik praat of zing tegen mijn planten.

Zit net te denken, ben ik toch vergeten tegen de komkommer en sjalotten te praten! ( zie problemen in moestuin topic! )

De gele courgette wil nog niet echt aan de gang. Het blad is ook echt erg geel..is dat normaal? Ik heb er een met de buurman geruild, die zal ik eens vragen hoe die van hem gaat ( heb ik natuurlijk weer de beste weggegeven )

De ananassalie heeft het zwaar gehad, maar komt nu goed bij..had ik hem dieper moeten zetten?

En het lijkt erop dat een van de twee laurierstekjes het doet..de andere is ter ziele...img654247041339744806.JPGimg647663261339747397.JPGimg647444101339747437.JPG

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Jet, bij mij zijn de bladeren ook flink geel maar volgens mij gaat dat wel goed, ik zie geen andere rare verkleuringen of iets wat erop kan wijzen dat dat niet hoort.

Good things come in small packages

Jet, bij mij zijn de bladeren ook flink geel maar volgens mij gaat dat wel goed, ik zie geen andere rare verkleuringen of iets wat erop kan wijzen dat dat niet hoort.

O mooi Helly, dan ligt het misschien aan t ras lees ik ook ergens anders. Weet jij de rasnaam nog?

Op de verpakking stond Yellow

Verder geen andere rasnamen. Dus tja.. verder kom ik (en jij) hier niet mee.

Jorieke, hoe staat die Yellow er bij jou bij?

En je bent bonenkruid aan het afleggen did it die?

Good things come in small packages

Even een fotootje tussendoor van de kaneelbasilicum (Jorieke) en de rabaraber (Jorieke en ??? )

De kaneelbasilicum houdt een van mijn tomatenplanten in de kas gezelschap

kaneelbasilicum85701340527367.JPG

En de rabarbers staan gezellig naast de aardbeien

rabarber52751340527400.JPG

Ze doen het prima!

Ik heb er geen goede ervaringen mee..lastig plantje. Pas heb ik een grote pot anijszaad gekocht en dat gebruik ik nu gewoon in de thee. Misschien dat ik er in het voorjaar weer mee ga proberen te zaaien. Ik heb van jou ook de echinacea? Die is nog ielig, maar gaat wel bijkomen!

• Create New...