tuinkabouter Geplaatst: 30 mei 2012 Share Geplaatst: 30 mei 2012 dag iedereen, Ik ben een jongen van 16 jaar oud en het tuinieren interesseert me echt wel.Ben zo al een paar jaar bezig ( dit jaar de eerste keer voor echt) en het begint me toch al aardig te lukken.Ik heb nu een moestuin van om en bij de 100 m² en het staat toch al redelijk vol.Ik zelf studeer brood en banket. MVG, Mathijs Quote Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
meekje Geplaatst: 30 mei 2012 Share Geplaatst: 30 mei 2012 Welkom Mathijs!Wat leuk brood en banket en moestuin, ik denk dan direct aan aardbeientaart enzo... 'k Wens je veel plezier op dit forum. Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lynn Geplaatst: 30 mei 2012 Share Geplaatst: 30 mei 2012 Heel veel succes met de moestuin enne het kan zijn dat ik een keer een beroep doe op je broodbakkennis. Bak nl altijd mijn brood zelf. Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tuinkabouter Geplaatst: 30 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 30 mei 2012 Welkom Mathijs!Wat leuk brood en banket en moestuin, ik denk dan direct aan aardbeientaart enzo... 'k Wens je veel plezier op dit forum. Het grappige is dat ik er vandaag nog net een gemaakt heb ;pMet aardbeien uit de tuin! Quote Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rantje Geplaatst: 30 mei 2012 Share Geplaatst: 30 mei 2012 Welkom! Wat heb je allemaal in de grond staan? Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tuinkabouter Geplaatst: 30 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 30 mei 2012 Heel veel succes met de moestuin enne het kan zijn dat ik een keer een beroep doe op je broodbakkennis. Bak nl altijd mijn brood zelf. ik ook vaak.Als je vraag heb stel ze dan gerust ;p Quote Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tuinkabouter Geplaatst: 30 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 30 mei 2012 zal even opsommen-courgettes en pompoenen (staan nog binnen, weet niet dat dit normaal is -spinazie-radijsjes-sla-aardappelen-aardperen-rabarber-aardbeien-bosaardbeitjes-kruiden:(basilicum, peterselie, bieslook,...)-spruitjes-boontjes-pastinaak ( weet niet of er iets van gaat opkomen)-rode besjes-en frambozenen gaat ook nog prei bij komen ;p Quote Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rantje Geplaatst: 30 mei 2012 Share Geplaatst: 30 mei 2012 Klinkt super leuk allemaal! Succes Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tuinkabouter Geplaatst: 30 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 30 mei 2012 Bedankt jij ook! Quote Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Janine~Bustani Geplaatst: 31 mei 2012 Share Geplaatst: 31 mei 2012 Welkom Mathijs! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
greetje Geplaatst: 31 mei 2012 Share Geplaatst: 31 mei 2012 hoi mathijs je studeert brood en banket.......dan mis ik wat graansoorten op je landgoed! zoals wilde haver enzo kun je lekker paardebrood maken, toch? lekker besmeerd met die goddelijke paardenbloemjam waar iedereen het over heeft heel veel plezier! Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tuinkabouter Geplaatst: 31 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 31 mei 2012 Daar heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht Zal eerst maar eens kijken hoe het nu gaat en zal de volgende jaren wel eens kijken ;pDe paardenbloemjam ken ik trouwens niet hoor..zal het eens even opzoeken Quote Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Knarfvries Geplaatst: 1 juni 2012 Share Geplaatst: 1 juni 2012 welkom "tuin" kabouter maarr ehh moet dat geen kabouter smul worden? (net als in kabouter plop serie) Smullerdesmullerdesmul Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erwin1964 Geplaatst: 1 juni 2012 Share Geplaatst: 1 juni 2012 Welkom tuinkabouter Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 1 juni 2012 Share Geplaatst: 1 juni 2012 Welkom Matthijs! We hebben ook een receptenafdeling waar je je lekkerste brood en taartrecepten mag plaatsten Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tuinkabouter Geplaatst: 1 juni 2012 Auteur Share Geplaatst: 1 juni 2012 Bedankt allemaal zal er eens even gaan kijken Quote Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MoesNique Geplaatst: 1 juni 2012 Share Geplaatst: 1 juni 2012 Hallo tuinkabouter Mathijs, super je bezigheden Quote De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tuinkabouter Geplaatst: 2 juni 2012 Auteur Share Geplaatst: 2 juni 2012 enkele foto's van mijn creatiesHeb ook al veel pralines gemaakt als jullie willen zet ik ook hier van enkele foto's neer ;pDeze heb ik gisteren op school gemaaktDeze heb ik nu net nog gemaakt ;p Quote Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wilma Geplaatst: 2 juni 2012 Share Geplaatst: 2 juni 2012 sodeju, jij maakt mooie dingen. Wou dat ik dat zo kon. Welkom ook van mijn kant. Je inspireerd met je creaties. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rantje Geplaatst: 2 juni 2012 Share Geplaatst: 2 juni 2012 Wat lief die laatste taart, maar de leeftijd klopt niet hoor Je hebt de cijfers omgedraaid ben bijna jarig en gek op paarden Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wilma Geplaatst: 2 juni 2012 Share Geplaatst: 2 juni 2012 randje, die is voor mij hoor. ik zag hem het eerst Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rantje Geplaatst: 2 juni 2012 Share Geplaatst: 2 juni 2012 Haha samen delen dan? Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MoesNique Geplaatst: 2 juni 2012 Share Geplaatst: 2 juni 2012 Zohee tuinkabouter ....... daar gaan we toch even watertanden Niet goed voor deze 'walrus' (potvis al bezet) Quote De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tuinkabouter Geplaatst: 2 juni 2012 Auteur Share Geplaatst: 2 juni 2012 Wat lief die laatste taart, maar de leeftijd klopt niet hoor Je hebt de cijfers omgedraaid ben bijna jarig en gek op paarden Ik had de tweede zin nog niet gezien eerst, zo klein was hij ;pWordt jij 15 dan?Ik ben trouwens ook gek op paarden.Ik rij zelf en heb een eigen paard ;p Quote Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kustlijn Geplaatst: 3 juni 2012 Share Geplaatst: 3 juni 2012 Welkom Mathijs, wonende in een land waar men gek is op Gebäck, Kuchen und Torte , moet ik zeggen, het ziet er prima uit. Ik kan mij zeer goed voorstellen, dat je straks producten uit eigen tuin gebruikt ter afmaak van taarten.Bijvoorbeeld eetbare bloemen.Zoals ,om maar een paar te noemen, bloemblaadjes van de Begonia, Lavendel, muntblaadjes,Oostindische kers, Rozenblaadjes maar bijvoorbeeld ook de bloemen van courchette. Tevens kan je natuurlijk de eerder aangehaalde aardbeien als taart vulling gebruiken, of rabarber. Ook ik zal nu wat vaker de recepten rubriek van dit forum bekijken of er een recept van jou geplaatst is. Niet dat ik het ooit zo mooi zou krijgen als jij. Vergeet ik je bijna veel succes met de moestuin te wensen. Quote Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe ) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.