groenteboerin1978 Geplaatst: 1 juni 2012 Geplaatst: 1 juni 2012 Hoi, Ik ben nieuw hier op de site, en zit vol vragen. Ik ben pas begonnen met mijn moestuintje, heb net snijbiet, andijvie, boontjes, snijsla, en worteltjesIn een kweekbak gepoot we zullen zien ben zo benieuwd.Heb geen groot stukje tuin omdat ik in de stad (groningen) woon ik denk zo 2 bij 1,5 meter net groot genoeg om het te leren.Heb er laatst al een topic opgezet over uitlopers van aardbeien deze heb ook net verpoot kwamen wortels aan.En dacht ga mij nu even voorstellen vandaar ven deze topicVeel plezier iedereen met het tuinieren Groetjes Quote
Jorieke123 Geplaatst: 1 juni 2012 Geplaatst: 1 juni 2012 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Knarfvries Geplaatst: 1 juni 2012 Geplaatst: 1 juni 2012 ut grûn welkom tûnder heb o de sippels al bûten stan Quote
appelvrouw Geplaatst: 1 juni 2012 Geplaatst: 1 juni 2012 Welkom Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Rantje Geplaatst: 1 juni 2012 Geplaatst: 1 juni 2012 Welkom! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
MoesNique Geplaatst: 1 juni 2012 Geplaatst: 1 juni 2012 Moi Grunningen Quote De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique
wilma Geplaatst: 2 juni 2012 Geplaatst: 2 juni 2012 welkom, voor zuidhollanders misschien even een vertaling van t gronings? Quote
MoesNique Geplaatst: 2 juni 2012 Geplaatst: 2 juni 2012 io Wilma ut grûnUit groningen welkom tûnder Welkom tuinder heb o de sippels al bûten stanHeb je de uien al buiten staan Welkom Stadjer!Welkom stadsbewoner Moi GrunningenHallo Groningen Quote De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique
kustlijn Geplaatst: 3 juni 2012 Geplaatst: 3 juni 2012 Welkom groenteboerin.Ook al is het kleinschalig, veel succes met de moestuin. Quote Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )
Helly Geplaatst: 5 juni 2012 Geplaatst: 5 juni 2012 Hallo en welkom op dit forum. We steken hier niet alleen wat Franse taal op, ook dialect. Quote Good things come in small packages
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.