Geplaatst: 18 december 20241 j Wij hadden 2 grote pompoenen in de aanbieding gekocht en te lang laten liggen vanwege geen zin/moe etc. Vandaag moesten wij er 1 weggooien, zonde hoor. Maar goed ik ging hondenkoekjes bakken en i.p.v. blancheren gelijk maar een soep gemaakt die ik van de week van plan was. Maar dan ben ik toch weer bij elkaar zo'n 3 uur bezig en mijn man heeft deels geholpen met het snijwerk. Wel even nog wat gegeten tussendoor. Daarna ½ uur op de loopband, beddengoed vervangen en toen moest ik nog aan het avondeten beginnen. Want ik had zalm tegen de datum en een avocado die rijp was en daar wou ik iets mee doen. Eigenlijk iets voor de kerst om uit te proberen. Dat was een succes. Ik heb er maar wat gemakkelijks bij gemaakt: patat en spinaziedingetjes die ik in de airfryer kon doen. En toch maar gauw een knoflooksausje. Ik zal de recepten plaatsen van de soep, die heb ik wel geproefd, die is heerlijk. Ik had vanmorgen ook kikkererwten gekookt om vegane balletjes te maken, maar dat komt morgen of overmorgen wel. Maar ik heb nu besloten om het volgend jaar toch rustiger te gaan doen en minder tijd in de keuken rond te brengen en ook minder tijd in de tuin, want ik had meer hobby's, maar daar komt helemaal niets van.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.