appelvrouw Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Mooi Rookie👍 ik had nog een laatste deel van de eenden slacht in de vriezer, een hele eend! Omdat het vandaag een feestelijke dag is eend gestoofd met zoete en gewone aardappel en nog een wortel, alle uJt. Daarbij gestoofde sla uAt en peterselie uEt. Ook sinds lang weer eens polenta blokjes gemaakt.. de rest van het pak hou ik even in zicht, zo lekker! Alles was lekker trouwens en morgen nog een restje eend van het karkas halen. 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Petrasmoestuin Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden (aangepast) @Dahli Ik wil morgen jouw recept van raapstelen gaan maken, ik weet niet of ik genoeg heb, maar ik heb ook nog wat meiraapjes geblancheerd in de vriezer liggen, die kan ik er dan bij doen. Ik haal mijn vega kiopstukjes er nu uit. Ik heb geen gehakt meer zag ik. @Gitta wil jij jouw recept van de raapstelen ook plaatsen. Dan kan ik die ook een keer gebruiken. Vorig jaar deden mijn raapstelen niets, dacht trouwens dat ik een soort broccoli had, maar nu doen ze het super, en later gaan er koolrapen in. 7 uren geleden aangepast door Petrasmoestuin 1 Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden (aangepast) Weer heerlijk gegeten, van de wintersla o.a. een recept gemaakt. Met gebakken aardappeltjes, mijn man heeft ze weer mooi in 3 hoekjes gesneden, eerst gekookt, dan gebakken, gaat altijd goed zonder verbrande stukjes, beetje kruiden erover en ja, weer een knoflooksausje met lekker veel bieslook. Ik had eerst een vega herderskaas (hirtenkaese) genomen, die had ik nog uit de vriezer. Maar dat was afgrijselijk zeg, ik heb de Feta weer gepakt. 6 uren geleden aangepast door Petrasmoestuin Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.