Wortel Geplaatst: donderdag om 20:39 Auteur Geplaatst: donderdag om 20:39 Lol dan gaat het best hard. Als wij een omelet maken doen we dat met 20 eitjes voor 2 personen 🤣 (volume ongeveer gelijk aan 4 goede kippeeieren) 2 Quote
Nasuada Geplaatst: gisteren om 05:26 Geplaatst: gisteren om 05:26 Yeahh eerste lichting zit in de gister binnengekomen machine. 2 Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Wortel Geplaatst: gisteren om 11:36 Auteur Geplaatst: gisteren om 11:36 Super leuk! Hoeveel heb je erin gedaan? En van eigen kipjes? Quote
Nasuada Geplaatst: gisteren om 18:24 Geplaatst: gisteren om 18:24 40 van eigen kipjes 2 Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Wortel Geplaatst: gisteren om 18:45 Auteur Geplaatst: gisteren om 18:45 Wow, dat wordt een drukte!! Helemaal leuk! 1 Quote
Vrouwholle Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Zooo cute die kleintjes….😍Ik snap jou dilemma @Petrasmoestuin 🤔 Ik heb dat dan bij wel of niet mee fokken … komt ook weer e.a. bij kijken 😬 dus nee toch maar niet…wel heel leuk om het hier te volgen @Wortel en @Nasuada 😍 Mijn 4 kwarteltjes leggen iedere dag 3 eitjes dus laat loopt snel op idd…dus vandaag maar weer eens mijn “slanke” eisalade gemaakt…😋 Ik controleer de eitjes in kop water.. degene die boven komen drijven doe ik weg… Ongv 14/20 kwarteleitjes 2 el Griekse yoghurt 1 el mayo 1tlp mosterd paar druppels soyasaus snuf kerrie poeder bosje fijngeknipte bieslook uet. peper en zout. Alles mengen. zuurdesembroidje met sla uet belegd met deze salade was weer heerlijke lunch 😋 En dan nu als het droog blijft hun hok schoonmaken😊🌱👩🍳🌱🐓🌱🌷🌱 4 Quote
Wortel Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Geplaatst: 10 uren geleden Klinkt ook als een goed recept!! Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Nee, niet expres er een recept op zetten @Vrouwholle, niet plagen! 😉😂 1 Quote
Vrouwholle Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 😅 @Petrasmoestuin is ook lekker met gewone eiteren hoor 4 stuks dan ongv 👍😊🌱👩🍳🌱🐓🌱🌷🌱 1 Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Oke! Ik ben weer opgelucht. 😊😊😂 Het lijkt mij heerlijk. Precies de ingrediënten die ik dus ook veel gebruik. Ik mis alleen de knoflook, die voeg ik dan toe. Jammie! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.