HuubvG Posted Wednesday at 12:31 PM Share Posted Wednesday at 12:31 PM Zie foto's. Een paar dagen geleden zag dit: Een nette kuil, maar ik zie geen klauw- of voetsporen, geen poepje (dat dan toegedekt zou worden), niks dat erop wijst dat het een kat was. Dat het schrikdraad bovenlangs de schutting al een tijdje stuk is (op sommige plekken staat geen prik, nieuwe rol draad ligt al klaar) weten de buurtkatten denk ik niet, Ze hebben het allemaal al een keer geprobeerd en komen niet meer in de buurt. Inmiddels in de afgelopen dagen heeft de vreemde indringer er nog wat bij gegraven: Ik heb de foto's maar verkleind, ze zijn maar een paar kb's. Wat zou het zijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted Wednesday at 12:34 PM Author Share Posted Wednesday at 12:34 PM Bij het bekijken van het voorbeeld kwam het laatste stukje tekst tussen de foto's in, in plaats van eronder. In de tekstverwerker geprobeerd te corrigeren, maar het blijft zo. Beetje rommelig, maar het is wel duidelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts