Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Raapjes, wat doen jullie ermee?

Featured Replies

Geplaatst:

Ik ben er geen groot fan van, maar partner vindt ze erg lekker. Dus we hebben gisteren herfstraapjes gezaaid.

Geplaatst:

Kijk, dat is nou liefde @Arja , iets zaaien waar je zelf niks aan vindt. 👍

Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.

• 2 weken later...
Geplaatst:

@Arja kan ik ze ook voorzaaien denk je? Om de beestjes voor te zijn. Ik heb het zakje in mijn handen.

aangepast door Petrasmoestuin

Geplaatst:

Zou ik niet doen. Beter rechtstreeks zaaien.

Geplaatst:

Wij hebben bessen, bramen en aardbeien. Voor manlief, want ik ben er allergisch voor. Ik pluk ze met handschoenen aan. Maar hij moet ze zelf schoonmaken en evt. jam van maken, want dat kan ik niet meer. Ik zou het eigenlijk heel egoistisch vinden als hij dat allemaal niet meer mocht kweken omdat ik het toevallig niet kan eten. We hebben ook komkommers en augurken. Daar houdt hij nou weer niet echt van - die eet ik dus alleen. Of we eten het als courgette door de groentenschotel, dan verdwijnt de smaak. Gelukkig is de moestuin groot genoeg. Een beetje geven en nemen. Gelukkig houden we allebei niet van raapstelen en van tuinbonen. Die hebben we dan ook niet.

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:
2 uren geleden, Tanja65 zei:

Voor manlief,

Dat vind ik zeker superlief, kost toch ruimte in je tuin waar jij niet van houdt. Het ongeluk of geluk is dat wij beiden alles lusten. Alleen vind ik tuinbonen en spruiten (allebei lekker) niet de moeite, omdat er weinig oogst is, maar wel heel veel werk en geduld en de spruiten staat maanden voordat je een halve maaltijd hebt.

Geplaatst:
2 uren geleden, Arja zei:

Beter rechtstreeks zaaien

Dan wacht ik een paar dagen. Een aantal rode mieren heet water op de kop gegeven, wat peper gestrooid en koffiedrab erin. Ik hoop dat ze de tent verlaten. Er staan nog wel een paar Rettich in en gele radijs. Verder alles eruit.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.