Arja Geplaatst: 19 februari Auteur Geplaatst: 19 februari Heeft iemand heeeeeel toevallig een Pandan stekje? Het wordt weinig genoemd hier op het forum, sowieso niet recent, maar ik probeer het gewoon. Quote
acpronk Geplaatst: 19 februari Geplaatst: 19 februari Wat ga je er mee doen? Mijn tante in Curaçao heeft het, ze wilde me ook een stek geven maar was het vorig jaar vergeten mee te nemen. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Arja Geplaatst: 19 februari Auteur Geplaatst: 19 februari Partner noemde het vandaag als ingrediënt, ik kende het niet echt als ingrediënt of als plant, maar ik ben er wel nieuwsgierig naar. Ik bedacht dat vers misschien lekkerder is dan uit de diepvries van de toko, vandaar dat ik aan een plantje dacht. 2 Quote
acpronk Geplaatst: 20 februari Geplaatst: 20 februari Ik ken het alleen van de rijst. Maar als dat het enige (op curiosa na) gebruik is, dan ga ik het niet kopen. Maar als er andere toepassingen zijn... 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Dahli Geplaatst: 20 februari Geplaatst: 20 februari (aangepast) @Arja en @acpronk Het wordt ook veel in Aziatisch gebak gebruikt. Bijvoorbeeld: https://rutgerbakt.nl/cake-recepten/pandan-cake-recept/ 20 februari aangepast door Dahli 2 Quote
Tanja65 Geplaatst: 7 maart Geplaatst: 7 maart @Arja ik krege vandaag van de buurvrouw op de moestuin twee enorm grote rabarberklonten. We hebben ze doormidden gedaan en evengoed waren ze nog enorm. Maar ik ben inmiddels voorzien van rabarberstekken dus, scheelt voor jou weer meeslepen. Niettemin bedankt! 1 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Arja Geplaatst: 7 maart Auteur Geplaatst: 7 maart In dat geval heb ik bij deze rabarber stekken in de aanbieding, want ik had al stekken opgepot. 😃 1 Quote
Rookie Geplaatst: 7 maart Geplaatst: 7 maart Ik houd me aanbevolen! Ik ben een bed aan het maken, speciaal voor rabarber, ik kan nog wel wat gebruiken. 2 Quote
Arja Geplaatst: 8 maart Auteur Geplaatst: 8 maart Heeft iemand een komkommerplantje voor mij? Of een paar zaadjes? Quote
Rookie Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart Plantjes doe ik pas in mei. Maar zaadjes heb ik wel voor je. Welke soort zoek je? 1 Quote
Arja Geplaatst: 8 maart Auteur Geplaatst: 8 maart @Rookie geen idee, lang en groen? @jootje leuk, kort en groen! Ik wil ze in de kas zetten, die is al redelijk volgepland, dus van beide soorten eentje is zat. Dank! Quote
Rookie Geplaatst: 8 maart Geplaatst: 8 maart 😄ik heb ook alleen kort en groen... Ken je de Kaikura al? Quote
Arja Geplaatst: 8 maart Auteur Geplaatst: 8 maart Nee die ken ik niet. Even gegoogled, klinkt goed, graag! Quote
appelvrouw Geplaatst: 13 maart Geplaatst: 13 maart Komkommerzaden heb je al genoeg zie ik. Hoe gaat het met de Kornoelje willen er nog wortels aankomen? Je hebt de Seizoenen er nog bij mij op staan maar die heb ik dus genoeg. Ik heb van de varens enkele groeipunten opgepot en dus niet die enorme stukken veengrond erbij. Hopelijk lukt dat. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 13 maart Auteur Geplaatst: 13 maart De kornoelje wortelt totaal niet op de vaas. Ik heb er ook wat in een pot met aarde gestopt, hopelijk gaan die beter. Quote
appelvrouw Geplaatst: 13 maart Geplaatst: 13 maart Dat is niet fijn. Ik zou zeggen die uit de vaas op de compost want dat wordt het niet meer. Een paar in de aarde stoppen in een pot lijkt me voldoende als probeersel. Voor de rest er verder geen tijd meer aan besteden. Ik heb ook nog een paar van die sierkornoelje( vuurrood ) op water doet het ook helemaal niet die ga ik in een pot doen en buiten zetten. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 16 maart Auteur Geplaatst: 16 maart Heeft iemand dille plantjes of een beetje zaad? En een lavas plantje? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 16 maart Geplaatst: 16 maart Ik ga voor je op zoek naar lavas, die zaait hier meestal wel zelf uit. 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Rookie Geplaatst: 16 maart Geplaatst: 16 maart Je mag mijn zakje bio dille zaadjes wel hebben, wij vinden het niet lekker. En ik ben net bezig om lavas te kweken, ik heb ook wel een beetje zaad voor je. Laat maar even weten. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.