Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand heeeeeel toevallig een Pandan stekje? Het wordt weinig genoemd hier op het forum, sowieso niet recent, maar ik probeer het gewoon. 

Geplaatst:

Partner noemde het vandaag als ingrediënt, ik kende het niet echt als ingrediënt of als plant, maar ik ben er wel nieuwsgierig naar. Ik bedacht dat vers misschien lekkerder is dan uit de diepvries van de toko, vandaar dat ik aan een plantje dacht.

• Like 2
Geplaatst:

@Arja ik krege vandaag van de buurvrouw op de moestuin twee enorm grote rabarberklonten. We hebben ze doormidden gedaan en evengoed waren ze nog enorm. Maar ik ben inmiddels voorzien van rabarberstekken dus, scheelt voor jou weer meeslepen. Niettemin bedankt! 

• Like 1

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

In dat geval heb ik bij deze rabarber stekken in de aanbieding, want ik had al stekken opgepot. 😃

• Like 1
Geplaatst:

@Rookie geen idee, lang en groen?

@jootje leuk, kort en groen! 

Ik wil ze in de kas zetten, die is al redelijk volgepland, dus van beide soorten eentje is zat. Dank! 

Geplaatst:

Komkommerzaden heb je al genoeg zie ik. Hoe gaat het met de Kornoelje willen er nog wortels aankomen?

Je hebt de Seizoenen er nog bij mij op staan maar die heb ik dus genoeg. 
Ik heb van de varens enkele groeipunten opgepot en dus niet die enorme stukken veengrond erbij. Hopelijk lukt dat. 

• Like 1

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

De kornoelje wortelt totaal niet op de vaas. Ik heb er ook wat in een pot met aarde gestopt, hopelijk gaan die beter. 

Geplaatst:

Dat is niet fijn. Ik zou zeggen die uit de vaas op de compost want dat wordt het niet meer. Een paar in de aarde stoppen in een pot lijkt me voldoende als probeersel.  Voor de rest er verder geen tijd meer aan besteden. Ik heb ook nog een paar van die sierkornoelje( vuurrood ) op water doet het ook helemaal niet die ga ik in een pot doen en buiten zetten.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Je mag mijn zakje bio dille zaadjes wel hebben, wij vinden het niet lekker.

En ik ben net bezig om lavas te kweken, ik heb ook wel een beetje zaad voor je.

Laat maar even weten.

• Thanks 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...