Ga naar inhoud

Aardbeispinazie (Chenopodium capitatum)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben wel heel benieuwd of het wat word met jullie plantjes. Heb namelijk ook bijna aardbei spinazie willen kopen om uit te proberen. Ben vooralsnog blij dat ik me er nog niet aan gewaagd heb, zeker als de smaak ook niet echt geweldig is.

Geplaatst:

Heb ook 2 maanden geleden gezaaid in een pot aan de schutting en er komt nu toch nog wat op. Wilde al bijna er wat anders in gaan zetten.

Ben wel benieuwd naar de smaak, dus hopelijk worden de ienieminie plantjes nog wat

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Ook ik wil de aardbeispinazie proberen dit jaar. Er is nu een zakje met "old veggies" van Buzzy te koop in tuinwinkels. Lekker duur natuurlijk die zakjes, maar wel leuk om eens te proberen. Het was het zakje met gele wortels, pastinaak, lange radijs en aardbeispinazie.

Het kiempercentage is zeer hoog moet ik zeggen. Het enige probleem is dat ik ze moet gaan verspenen nu. Veel informatie kon ik er niet over vinden op internet, dus ging ik er van uit dat ze verspeend kunnen worden. Nu blijkt dat de wortels heel breekbaar zijn en ik heb ze in één bakje dicht op elkaar gezaaid. Toch maar even proberen te verplanten dan. Ik zal nog een reactie plaatsen van hoe dat is afgelopen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...