aardbeijim Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Ok goed.Maar ik bedoel een foto van die zonnebloem. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
bonnie f Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Geplaatst: 3 maart 2011 Ok goed.Maar ik bedoel een foto van die zonnebloem.Sorry, verkeerd begrepen.Heb ik niet. Het is een doodgewone gele hoge zonnenbloem. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
aardbeijim Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Ok,doe als je wilt daar er ook maar 4 of 5 van.Maar heb je niet nog meer dan:Lente=uitjeszaad, spinazie, bietjes en radijs Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Koert Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 (aangepast) Je wordt wel een ietsie pietsie brutaal Jim! 3 maart 2011 aangepast door Gast Even a broken clock is right twice a day
dennislp Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 (aangepast) 4 maart 2011 aangepast door Gast > Planten kopen? Doe het bewust!
Jorieke123 Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Ik vind je ook wat brutaal Jim, en misschien moeten dat soort afspraken ook via de privé berichten? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
aardbeijim Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Dit is ook het allerlaatste wat ik wil. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
essiebes Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Ik heb je een PB gestuurd bonnie. Hopelijk nog op tijd
bonnie f Geplaatst: 4 maart 2011 Auteur Geplaatst: 4 maart 2011 Ok,doe als je wilt daar er ook maar 4 of 5 van.Maar heb je niet nog meer dan:Lente=uitjeszaad, spinazie, bietjes en radijsKalebaszaad gaat morgen op de post. Hoop dat het een mooie plant wordt. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
bonnie f Geplaatst: 4 maart 2011 Auteur Geplaatst: 4 maart 2011 Ik heb je een PB gestuurd bonnie. Hopelijk nog op tijd PB je nog even je adres? Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Jorieke123 Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Je mag wel meer willen hoor Jim, maar je zou wat vaker 'als je die toevallig nog hebt liggen' of 'dat zou wel heel leuk/lief zijn!' of 'ik ben wel benieuwd naar welke soorten je nog meer hebt' kunnen typen Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
essiebes Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Ik heb je een PB gestuurd bonnie. Hopelijk nog op tijd PB je nog even je adres? Gedaan
aardbeijim Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 Sorry maar ik kan geen foto vinden van deze soort pompoen op google. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Helly Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Jim heeft nog een lesje 'etiquette' in de omgang met mensen nodig. Wie gaat het topic voor m opstarten? Ik zie dat hij ook over dat soort opmerkingen heen leest Jorieke (en Koert). Maar goed, hij is nog 14. Niet echt een leeftijd waarin hij zelf met de oplossingen hiervoor kan komen denk ik.Jim, mocht je denken 'maar dat kan ik wel', prove us wrong! Good things come in small packages
bonnie f Geplaatst: 10 maart 2011 Auteur Geplaatst: 10 maart 2011 Het is zoiets: Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Helly Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Dat lijken bijna peren Good things come in small packages
jasmin Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Dit is lauki... courgette-achtig van binnen.... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Aanbevolen berichten