Geplaatst: 24 augustus 201213 j Proficiat Guus! Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 24 augustus 201213 j Bedankt allemaal! Was wel een paar dagen op introductiekamp, daarom zie ik ze nu pas! Was geweldig zat de eerste minuut van mijn verjaardag al aan dn schultenbräs. Maar bedankt he! Omdat het kan.
Geplaatst: 25 augustus 201213 j krijgen wij allen nu ook een verjaardagskalender, want ik zie nu toch dat er al 2 leden jarig zijn geweest. Dat zou ik wel een leuk idee vinden. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 25 augustus 201213 j Sorry dat ik zo laat ben Rommert, maar als nog gefeliciteerd Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 25 augustus 201213 j Auteur Rommert ook van harte gefeliciteerd,ik wist ook niet dat je jarig was,want je staat niet op mijn lijstje. Ik hoop dat je het leuk gehad hebt.
Geplaatst: 25 augustus 201213 j hieperdepiep!gefeliciteert rommert en hoe ging je examen????? Nee Jeanne ik denk dat het voor zijn truckersexamen was of was Rommert ook nog eens jarig????
Geplaatst: 25 augustus 201213 j Auteur O ik zag de reactie van Conny en dacht te begrijpen,dat Rommert jarig was,anders ben ik veel te vroeg of veel te laat.
Geplaatst: 25 augustus 201213 j hieperdepiep!gefeliciteert rommert en hoe ging je examen????? Nee Jeanne ik denk dat het voor zijn truckersexamen was of was Rommert ook nog eens jarig???? het was trekker examen en op dezelfde dag was ik jarig ja
Geplaatst: 25 augustus 201213 j Ik weet niet of er een optie is maar dat je bij elk bericht je geboortedatum hebt staan. Dan zie je dat aan de rechterkant, waar gergistreed, woonplaats enz staat? Of miss op de hoofdpagina:vandaag jarig....... En conny:bedankt he Omdat het kan.
Geplaatst: 29 januari 201313 j Hoi Jeanne,Ik wens je nog heel veel jaren in goede gezondheid toe.En dat het geluk weer eens op je pad mag komen.Groetjes Conny. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 29 januari 201313 j HARTELIJK GEFELICITEERD MAAK ER EEN MOOIE DAG VAN MET JE KINDEREN EN VRIENDEN. De kop is ervan af op naar de 70 STE Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 29 januari 201313 j Proficiat Jeanne! Dat je maar goed verwend mag worden vandaag! Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 29 januari 201313 j gefeliciflapsteert jeanne! geniet ervan in en op alle manieren! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 29 januari 201313 j Ik ben net 1 uur op het forum maar lees dat je jarig bent! Van harte! Ik wens je een goed jaar!
Geplaatst: 29 januari 201313 j Auteur Allemaal bedankt voor jullie felicitaties, en voor de lieve woorden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.