Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben een oma van 2 kleinkinderen. Omdat ik het belangrijk vind dat ze leren dat groenten en fruit niet alleen uit de winkel komen maar het ook leuk om zelf te zaaien en zien groeien ben ik hiermee begonnen. In de voortuin heb ik een aantal  makkelijke moestuinbakken voor groente en in de achtertuin fruitstruikjes 

• Like 5
Geplaatst:

Welkom hier Ineke.

Wat goed van je, om je kleinkinderen op zo'n manier te leren waar hun eten vandaan komt.

Ik zou graag willen dat kleine moestuintjes verplicht zouden zijn bij basisscholen.

Veel plezier hier op het forum!

• Like 3
Geplaatst:

Welkom hier Ineke🙋‍♀️

wat leuk ; ik heb ook makkelijke moestuin bakken in mijn voortuin …zo lang over getwijfeld maar op het zuiden en nu zo blij mee…😍

Echt genieten om te zien hoe onze kleinkinderen dat beleven!😍 

Heel veel moestuinplezier!🌱👩‍🍳🌱🐓🌱🌷🌱

IMG_3743.jpeg

• Like 2
Geplaatst:

Welkom! Er zijn meerdere mensen hier die in bakken tuinieren, dus je vindt vast aansluiting. Veel plezier hier! 

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Welkom hier, je vindt vast genoeg aansluiting qua tuinieren in bakken.

Onze tieners vinden het ook mega interessant sinds we een grotere tuin hebben. Vooral ook om zelf te merken hoe anders het smaakt tov uit de winkel.

• Like 1

Trotse moeder van 2 puberdochters en semi-beginnend moestuinierster.

Geplaatst:

Dank jullie wel voor de lieve woorden 

Nadat ik me had voorgesteld, ben ik ziek geworden. Dat geeft op wakkere momenten kans om hier op het forum rond te kijken 

• Like 3
Geplaatst:

Beterschap en heel veel plezier met het tuinieren. Met kinderen is het zo anders en wonderlijk. Tijdrovend ook, maar dat intense genieten maakt een boel goed!

Geniet ervan.

Geplaatst:

Welkom, ik heb zelf ook gekeken naar die MM bakken. De reden dat ik het niet gedaan heb is de prijs. Ben benieuwd hoe ze bevallen

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...