Geplaatst: 27 juli27 Jul Auteur Hallo allemaal,Iedereen bedankt die hier op dit topic heeft gereageerd het gaat nu super goed met de planten ze gaan als een speer heeft iemand toevallig nog dingen die ze zien of opvallen bij mijn planten of wat beter zou kunnen?Met vriendelijke groet Niek Matthee
Geplaatst: 27 juli27 Jul Heee wat zien ze er goed uit! Die nieuwe aarde heeft blijkbaar het verschil gemaakt. Mooi hoor. En leuk dat je het even komt melden.
Geplaatst: 27 juli27 Jul Auteur Ja gelukkig wel, maar ja nu ben ik wel bang met bemesten hahahaha. Zijn er dingen die ik nog kan doen of beter kan doen ik hoor het graag!
Geplaatst: 27 juli27 Jul Dat ziet er goed uit! Gewoon zo doorgaan en natuurlijk die aardbeien plukken als ze rijp zijn.Mocht je over een tijdje weer bruine bladeren gaan zien dan is het waarschijnlijk de inkomende herfst, niets aan de hand.
Geplaatst: 28 augustus28 Aug Auteur Hoi allemaal,Iedereen zal weer denken daar is ie weer, maar iets valt mij op ik heb sinds afgelopen week echt bizar veel aardbeien en hele mooie maten alleen vandaag keek ik even en viel mij dit op aan het blad van m’n plant weet iemand of dit een schimmel is of iets anders? Verder gaat het enorm goed gister nog extra bemest, omdat het nu wat koeler werd!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.