Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Aspergeplantjes gezocht!


Aanbevolen berichten

Van Jorieke op de moestuindag 6 plantjes gekregen, waarvan er in ieder geval 3 het niet overleefd hebben. Dus dacht ik, ik ga gewoon naar het tuincentrum en koop er " een paar" . Hmm...er stonden nog 2 zielige sprieten, voor 6.50 per stuk. Ga ik echt niet doen! Vandaar dus de vraag: heeft iemand nog wat aspergeplantjes voor mij ter overname? Zaadjes heb ik, maar wil graag planten. ( wel geduld, maar niet zo lang, wil volgend seizoen gewoon groene asperges eten!

O, ja...mijn yacon is ook op sterven na dood....zag ik tot mijn vreugde dat ze prachtige yacon planten hadden...ahum...14.50! Ook maar niet gedaan! ;-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aspergeplanten is zo gemakkelijk niet om deze tijd van het jaar. De meeste planten zitten al in de grond. Als je niet wilt zaaien zou je in het voorjaar kunnen proberen om al twee-jarige planten te kopen. Wout Spaan had die vorig jaar.

 

Mijn Yakon zit ook in de grond, en ik ga er vanuit dat hij goed groeit..dan kan je van mij krijgen in het najaar.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...