Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Extreem trage rode bieten


prettig gestoord

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn vroege bieten in maart onder een tunnel kas gezaaid maar nog steeds zijn het kleine een beetje gelige iele plantjes, de uien gedijen er wel prima. Ga denk ik nog maar opnieuw zaaien, en dan hope;ijk met meer geluk. Vorig jaar had ik om deze tijd al een maal geoogst notabene!

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar ander weer ???

 

Volgens mij was het nogal nat vorig jaar

 

Bij mij groeid alles de pan uit, ik kan het niet eens meer bijhouden....

 

En wat je het beste kan doen, net als bij Wortels de Bieten tussen de uien zetten, of andersom...

 

Dan groeien ze nog beter!

 

gr Anton

In een groen, groen, knollen, knollenland...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar was anders en beter De combinatie teelt van wortel en ui is echt een beetje onzin, bovendien versterken ze elkaar niet in de groei maar is het veronderstelde effect dat het de aantasting van wortel vlieg en uienvlieg zou verminderen. Niets is minder waar maar dat is mijn ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar was anders en beter De combinatie teelt van wortel en ui is echt een beetje onzin, bovendien versterken ze elkaar niet in de groei maar is het veronderstelde effect dat het de aantasting van wortel vlieg en uienvlieg zou verminderen. Niets is minder waar maar dat is mijn ervaring.
Nou ja dan zullen de 'oude' mannetjes die tuinieren op menig tuincomplex het wel verkeerd hebben

 

Ik doe het iig wel, en het levert mooie vrucht op!

In een groen, groen, knollen, knollenland...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...