rorror Geplaatst: dinsdag om 20:14 Geplaatst: dinsdag om 20:14 Ik wil het gemakkelijker maken om naar de Moestuin Wiki voor leden te kunnen linken. Als je nu een link naar een pagina moet maken, moet je eerst de pagina opzoeken en dan een link kopieren, en deze in je forum post plakken. We gaan voor de optie die @redzebra heeft genoemd. Verder kunnen we ook nog kernwoorden aanmaken en deze linken naar andere website die veel gebruikt worden, en deze tot de lijst toevoegen. Hebben jullie een weblink die jullie vaak gebruiken en deze constant opnieuw moeten opzoeken. Dan kunnen we daar #naam van maken welke automatisch naar die link verwijst. Deze naam en link kan je dan op deze pagina als suggestie opgeven. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
redzebra Geplaatst: dinsdag om 20:31 Geplaatst: dinsdag om 20:31 Persoonlijk ben ik meer voor het tweede omdat er dan bewust naar de Wiki wordt gelinkt en zeker als deze uitgebreider wordt. Is er eventueel een mogelijkheid zoals "@" bij @rorror je een selectie kan doen uit een lijst met beschikbare wikilinks bv "#" of een andere prefix zoals #radijs etc. 1 Quote
rorror Geplaatst: dinsdag om 20:36 Auteur Geplaatst: dinsdag om 20:36 Ik vind dat persoonlijk ook goed alternatief, bedankt voor de suggestie! #radijs ook even toegevoegd als test. Selectie maken, uit de beschikbare wikilinks wordt denk ik lastig, wordt niet standaard ondersteund door forumsoftware. Maar ik ga even wat daarvoor mogenlijk is. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
redzebra Geplaatst: dinsdag om 20:47 Geplaatst: dinsdag om 20:47 Ik moet wel toegeven voor het bekender maken van de wiki werkt het automatisch linken zeker merkte ik juist in de post van @Tanja65 😃, je krijgt al snel de neiging om door te klikken op een link in zo'n post. 1 Quote
Lia56 Geplaatst: dinsdag om 21:00 Geplaatst: dinsdag om 21:00 Wat een werk maar wat ideaal voor mij om te volgen Quote
loes Geplaatst: dinsdag om 21:08 Geplaatst: dinsdag om 21:08 Ik geef de voorkeur aan alles behalve optie 1. Dat trekt in het begin extra de aandacht maar met zoveel onbewust geplaatste linkjes in een gewone tekst ligt gewenning op de loer en ik lees dan al snel over alle linkjes heen. 1 Quote
rorror Geplaatst: dinsdag om 21:19 Auteur Geplaatst: dinsdag om 21:19 Ik heb bij deze optie 1 uitgezet, reeds aangepaste linkjes blijven nu wel aangepast. Zal morgen kijken of ik via # de dropdown werkend krijg. 2 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
rorror Geplaatst: 23 uren geleden Auteur Geplaatst: 23 uren geleden 17 uren geleden, redzebra zei: Persoonlijk ben ik meer voor het tweede omdat er dan bewust naar de Wiki wordt gelinkt en zeker als deze uitgebreider wordt. Is er eventueel een mogelijkheid zoals "@" bij @rorror je een selectie kan doen uit een lijst met beschikbare wikilinks bv "#" of een andere prefix zoals #radijs etc. Vanaf half 1 tot half 3 geprogrammeerd om dit mogenlijk te maken, kon namelijk niet standaard in forumsoftware. @redzebra Dit is hoe jij het bedoelde? #radijs Nu kunnen we deze gaan vullen met handige links! Zijn er website met pagina's waar vaak naar toegelinkt worden, dan kunnen we deze in de lijst zetten. Feedback is welkom! 2 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
rorror Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Ik heb de meeste 2025 topic toegevoegd aan de #. Zoek je op #2025, krijg je al die topics te zien en kan je direct vanuit je bericht er een link van maken. Vraag mij wel af, als jullie een link maken hiervoor, willen jullie naar de eerste pagina, of de laatste pagina? #Tomatentopic 2025 Ook de huisregels en algemene voorwaarden zijn te linken. #Huisregels #Algemene Voorwaarden Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
loes Geplaatst: 24 minuten geleden Geplaatst: 24 minuten geleden Wauw, goede aanvulling dat dropdown menu! Het zal even uitproberen zijn welke # verwijzingen allemaal fijn zonder dat het teveel wordt maar dit gaat het verwijzen naar de wiki sowieso een stuk makkelijker maken. Ook leuke aanvulling die jaartopic's. Hopelijk is dat aan het begin van een nieuw jaar niet teveel werk of gaat dat automatisch zodra er een jaartal in de titel staat? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.