Jorieke123 Geplaatst: 22 juni 2012 Share Geplaatst: 22 juni 2012 In het kader van downsizen, en alles ouderwets doen ( ) heb ik in de aanbieding: een popcorn poffer. Zo eentje: http://www.keuken-deals.nl/product/111386/bestron-dpc1-popcornmachine.html Hij poft met lucht, dus er komt geen olie aan te pas. Zodra de korrels zij gepoft, spuugt hij ze ook nog eens uit. Ik had hem gekocht om eigen geteelde popcorn in te poffen. Maar die korrels zijn net wat kleiner, en ook lichter, dan die uit de supermarkt. En dus spuugt ie ze al uit als ze nog niet zijn gepoft.Ik moet dus maar gewoon een pannetje met olie gaan gebruiken om te poffen Hij is dus nog bijna niet gebruikt, en het kost je alleen de verzendkosten (5 euro) om hem over te nemen. Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Joyce Geplaatst: 23 juni 2012 Share Geplaatst: 23 juni 2012 Kan je er ook zout of suiker bij gooien? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 24 juni 2012 Auteur Share Geplaatst: 24 juni 2012 Niet in de machine zelf. Er zit wel een bakje bovenop waar je wat boter in zou kunnen smelten (door de warmte van de machine) Dat kan je daarna over de popcorn gieten, samen met suiker, als de popcorn uit de machine is gevlogen Er zit verder niet zo'n bak bij zoals op de foto. Je kunt er gewoon een kom of een bakje onder zetten. Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Helly Geplaatst: 28 juni 2012 Share Geplaatst: 28 juni 2012 Popcorn poffen in een pan is super simpel. Zorg wel dat er iets overheen zit (anti-spat rooster/glazen deksel) want tijdens het poffen kunnen de hete korrels overal heen spatten en die zijn echt heet! Ook mogelijk om t suiker al mee te verwarmen met de olie zodat het karamelliseerd. Zout is natuurlijk ook een optie maar niet echt 'Nederlands'. Good things come in small packages Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 30 juni 2012 Auteur Share Geplaatst: 30 juni 2012 Hij is 'verkocht'. En wordt zometeen opgehaald Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten