Geplaatst: 23 juni 201213 j Wie oh wie heeft er wel eens oranje bloemkool gekweekt? Ik kwam er zaden van tegen en kon natuurlijk niet nalaten ook die te kopen. Ja het was zo'n dag en het MOEST Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 23 juni 201213 j Foto uit topic van glenn:https://www.moestuinforum.nl/de-peper-kweek-2012-t4613-30.html?hilit=oranje#p96799 Waar heb je de zaden gekocht?
Geplaatst: 24 juni 201213 j Auteur Op de ANDERE poel der verderfs, nr1 is natuurlijk YouTube en 2 is Ebay aldus mijn kinders hehehe. Elke keer als ik daar weer op losga kom ik met de meest bizarre ideeën en zaden terug. Ik heb paarse, oranje, en groene bloemkool naast de gewone komend jaar. Eens kijken wie we allemaal aan de bloemkool krijgen! Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 24 juni 201213 j Wat moet je nou met oranje bloemkool ? sinds het debacel in de Oekraine met vriendelijke groet, Rubo
Geplaatst: 24 juni 201213 j Auteur Wat moet je nou met oranje bloemkool ? sinds het debacel in de Oekraine hehehe daar heb IK niet eens naar gekeken! Ik wil gewoon leuke dingen op mijn bord, en een 4 verschillende kleuren bloemkool tijdens een etentje presenteren lijkt me geweldig! Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 24 juni 201213 j Hihihi...grappig! Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Geplaatst: 25 juni 201213 j ik heb zaadjes voor de paarse bloemkool liggen! en groene bloemkool vorig jaar gehad... ben benieuwd!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.