Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

P en C series kan je overal vinden maar langwerpig kan ik nergens vinden en om eerlijk te zijn weet ik ook niet hoe je zulke potten noemt

Het lijkt mij handig als je maar paar stekken wilt en diep wilt insteken.

Weet iemand hoe je zulke potten noemt en waar je ze kan vinden?

Hierbij paar voorbeelden.

AardbeienplantFragariaEve_sDelightP15.thumb.png.8b0ad020664e0955aa47e7f422917c18.pngExclusievefruitmixfruitplantenboskoopsefruitbomen_1.thumb.jpg.e942fad085bfa3b965ac647f33a23117.jpg

Geplaatst:

@acpronk postte vandaag een soort groothandel Telermaat in Boskoop. Daar staan waanzinnig veel potten op de website, die je ongetwijfeld ook dichterbij huis kan vinden. 

Ik zie hoge potten: diverse rozenpotten, pot zonder naam, frambozenpot

Met die zoektermen vind je ongetwijfeld elders wat. Succes!

Je kan ook bij een hovenier langs of een kweker en vragen of ze nog wat over hebben. Zo heb ik ook een stapel rozenpotten van 4 liter. En ze zijn inderdaad heel handig. 

aangepast door hazeltje

A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson

Geplaatst:

Palmenpot zijn die lange potjes zonder die extra labelrand hierboven. Inderdaad die hierboven op het plaatje zijn voor vruchtenstruiken of Rozen. 9, 11, 14 cm o.a. Ben ik dit jaar tegengekomen in de supermarkten. Dat is diameter.

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic