Geplaatst: 15 uren geleden15 u @appelvrouw Klopt 😄. Vorig jaar hebben we het hier ook over gehad. Droger staat nu op 55 graden. Half droog doe ik gewoon op het oog en daarna gaan ze inderdaad de vriezer in. Zo makkelijk af en toe een handje pakken voor wat dan ook. Vanavond zet ik er ook wat op olijfolie met kruiden overigens. Die snacken we deze week lekker op.
Geplaatst: 12 uren geleden12 u Kijk, mijn geheugen doet het wel ik kon het alleen niet vinden. Misschien droog ik ook nog wel een plateautje. En dan meteen nogmaals komkommerchips maar dan iets dikker gesneden dan de vorige.
Geplaatst: 10 uren geleden10 u 2 uren geleden, appelvrouw zei:nogmaals komkommerchipsIk had een plateautje over en heb ook een komkommer op de laatste gedroogd. Ik had er za’atar als smaakmaker over gedaan voor het drogen. Die combi vond ik toch te grassig. Ben nog aan het denken wat een betere toevoeging zou zijn.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 12 uren geleden, Dahli zei:Ik knip ook altijd kanten kleedjes als ik bakpapier gebruik 😊Waarom ben ik daarnooit op gekomen? Slim slim, dank voor de tip!
Geplaatst: Zojuist1 min Bakpapier smelt niet gaat hooguit in de fik boven de 250 graden.Die kanten kleedjes zijn recyclebaar, aan twee kanten te gebruiken. Met bietjes drogen kleuren ze wel in, ook de bruine variant.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.