Geplaatst: 7 juli 201213 j hoi, mijn eerste tuinbonen (vraag niet welke) in de pan, met n beetje zout.... wie o wie heb een leuk receptje, en dan niet te moeilijk, daarnaast aardappels, en kipfilet gekruid al klaargemaakt.goh, had wel iemand kunnen uitnodigen, oei anyway, ik hoor t wel. ben zeer beneieuwd! gr. arca genieten
Geplaatst: 7 juli 201213 j Gedopte tuinbonen simpelweg (kort) koken en opeten . Eventueel met wat uitgebakken spek en een uitje..
Geplaatst: 7 juli 201213 j Auteur Gedopte tuinbonen simpelweg (kort) koken en opeten . Eventueel met wat uitgebakken spek en een uitje.. thanx hanneke... zal vast voedzaam zijn?!en wat een schitterende foto's heb jij zeg!!!! je bent vast een doorgewinterde bio-tuinierder.... ) Gr. arca genieten
Geplaatst: 7 juli 201213 j Niet met spek maar met stukjes droge worst. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 11 juli 201213 j Hoorde gisteravond het volgende recept tuinbonen koken in half water half melk (melk zorgt er voor dar de kleur van de bonen mooi wit blijft)uien en spek uitbakkken in een flinke klont boterAlles samen nog even vlug hoog roerbakken en klaar.
Geplaatst: 11 juli 201213 j tuinbonensalade met geroosterde tomaten 200 gr. gehalveerde trostomaten op een bakplaat leggen ( snijvlak boven ) en anderhalf uur op 160 gr. laten drogen.50 gr. rauwe ham in dikke reepjes bij de tomaten leggen en nog 15 min. bakken.De ham met bieslook, bonenkruid, 2 el citroensap en 6 el olijfolie door 450 gr. tuinbonen scheppen en garneren met de tomaten. Heb het nog niet zelf gemaakt, lijkt me wel lekker
Geplaatst: 13 juli 201213 j tuinbonen en wortel risotto het lekkerste is met kleine tuinboontjes en babyworteltjes maar je kan de worteltjes ook klein maken
Geplaatst: 18 juli 201213 j Auteur iedereen erg bedankt voor de leuke ideeën, zo leer ik nog s wat over de tuinbonen... genieten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.