Geplaatst: 20 oktober20 Okt Beste forumleden,Dit jaar is mijn tuin aan het heraanleggen. Dat betekend dat grote deel van de bomen gerooid worden. Tegen betaling (waarvan "bedankt" is ook goed) bied ik die bomen aan liefhebbers om hier op te halen. Werkzaamheiden vinden plaats voorlopig op 26-27 november. Interesse - stuur mij pb...
Geplaatst: 21 oktober21 Okt Auteur Rassenlijst "+" betekent dat op een boom meerdere rassen geent...AppelsWellantDiscovery + Colapuis + President van DeivoetGris Brabant + MelbaRenet Evagile + Renet de FranceAnanas renetJonagold redKatiaGolden Diana + AuraliaLena + Lombarts calvillePepen LitouwsezaailingenModiGolden deliciousLenaAlessiaGranny Smith (Wim de Booy) PerenJutEmily d'HeystBruine kriekpeer + Just MariaSeign eur EsperenOekrainse zomer peer zonder naamForelle + Rossosjanska dessertnazaalingenCarmenBera honing + Belarusse lateFlamingoForelle + CheremshynaWinterpeer uit oma's tuinAbat Fetel + Harrows delightAbat Fetel1 + prof. GrosdemanceDon EliasForelleB. Hardy + Zabava + Souvenie de mme CharleKers/kriekMeikersGrace starSafirKellerisShaluniaOekrainse kriek zonder naamPruimFlavour queenKochyliPluot zonder naam...
Geplaatst: 23 oktober23 Okt A: zit ik echt te ver uit jouw buurt, denk ik (op de fiets vanuit drenthe 😁)B: ik hoop dat je heel veel afhalers krijgt, want het lijkt me dat je best een mooie/ bijzondere collectie hebt. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 24 oktober24 Okt Wat zonde dat het allemaal weggaat. Maar je gaat misschien een of meerdere kassen zetten? @Yuras 26 oktober26 Okt aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 24 oktober24 Okt Mijn lief las op FB dat het bomen centrum in Baarn gaat stoppen,Ze hebben duizenden bomen die ze weg geven..,.Ff google voor meer info,… want ik heb geen FB….🌱👩🍳🌱🐓🌱🎃🌱
Geplaatst: 24 oktober24 Okt https://www.nporadio1.nl/fragmenten/eenvandaag/019a0bc0-14c8-71ce-94c6-223c19ea3593/2025-10-22-gratis-bomen-in-baarn
Geplaatst: 24 oktober24 Okt Dit is het topic van Yuras en zijn mooie actie, kunnen we dit a.u.b. zo houden? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.