Geplaatst: 21 oktober21 Okt Misschien heb je er nog niet aan gedacht, maar wat is er nou leuker dan je eigen Halloween-pompoen maken? Het is een creatieve en gezellige activiteit die je helemaal in de Halloween-sfeer brengt!Dus maak je eigen Halloween-pompoen en deel een foto in dit topic. Of je nu gaat voor een klassiek gezicht, een spooky ontwerp of iets heel unieks, laat je creativiteit de vrije loop!Dus, pak die messen, ga aan de slag en inspireer anderen met jouw Halloween-pompoen! 🎃
Geplaatst: 21 oktober21 Okt Hahaha, zaterdag gaan wij met wat familie aan de slag met pompoensnijden. Als ik er aan denk zal ik foto’s plaatsen!
Geplaatst: 21 oktober21 Okt Wat knap gemaakt @Klavertjevier ! Zo divers ook en geestig 😃.@rorror En jij (neem ik aan) hebt ook het logo in stijl gebracht, tof!
Geplaatst: 21 oktober21 Okt Vroeger sneed ik altijd pompoenen op Halloween met de dorps kinderen! Later ook met mijn kleinzonen.Dit is er een van een jaar of 15 terug (dit is een olie pompoen, een lady Godiva als ik het goed heb): 21 oktober21 Okt aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 22 oktober22 Okt Oh, deze is echt gaaf @appelvrouw ! Ik doe het maar heel soms, vind het veel werk voor alleen buiten versiering. Maar toen mijn praktijk net geopend was heb ik er eentje met de praktijknaam gesneden, was ook goed gelukt. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.