Geplaatst: 2 uren geleden2 u Zaterdagochtend dochter naar Amsterdam gebracht, daarna naar Boskoop want Limoncello kwam langs voor vijgenstekken.Daarna nog eventjes door gegaan, op een vriend wachten en dan samen naar huis, en vervolgens vrouw en de kleine ophalen om weer naar Amsterdam te gaan, uitslag van dochter en met een vriendin er ook bij gaan eten.Op de moestuin, in totaal 2 uur gebleven, maar niet genoeg gedaan. Eerste uur was voor Limoncello, tweede uur wat onkruid plukken (is denk ik een tic, als het op grijpen ligt wil ik het verwijderen, lijkt wel een allergie). Wat rozen geplukt, en klein beetje fruit (eerste kruisbes, en wat jostabessen). Alvast wat zakken grond naar de vijgen gebracht, zodat ik de volgende keer (morgen waarschijnlijk) eindelijk kan beginnen met het airlayeren van de vijgen....... Maar er was onvoldoende tijd om met airlayers te beginnen, dus wat knoflook geoogst.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.