Geplaatst: Zaterdag om 19:371 d Precies! Maar ik weet van anderen dat zij ze in een beker zetten, die zijn smaller dan een P9 en dan ook maanden lang. Ik wist niet beter. Maar nu dus wel.Nog een weekje en dan ga ik sommige uitzetten in de kas. En om de andere nog in grotere potten zetten vind ik nu niet meer zo veel zin hebben, ik ga ze vanaf half mei toch proberen op hun plaats te zetten.En ja ze groeien wel, ook vele bloemen, die haal ik de laatste weken niet meer weg. Dan maar minder bossig, dat vind ik niet belangrijk. Als ik maar pepers krijg.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Vandaag zijn de 3 grootste baccatums verhuisd naar een 3 liter pot. Ze stonden al weer even in P11 en de wortels hebben meer ruimte nodig. Ze staan er weer fris en fruitig bij.Wortels van de blended lemonDe peachadew in nieuw onderkomen. Ik vind die 3 liter een fijn tussenstation. Deze zijn ook niet te hoog met diameter van 19 cm zodat er straks in de definitieve pot flink veel potgrond onder de kluit past.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Hier ook een update, ondertussen ook alweer te weinig ruimte en tijd om te verpotten. Ook de eerste bloemen
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Ze zijn echt allemaal prachtig in het blad @rorror , mooie planten! Leuk om te zien dat de bladeren van de Jalapeno-bonsai helemaal boven de wasknijpers zijn uitgegroeid. Wanneer mogen die knijpers er af? Erg benieuwd hoe hij in volle glorie in z’n nieuwe vorm is.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Dank je, ze staan er inderdaad prachtig bij. Moet de wasknijpers eigenlijk eropnieuw op doen, om de takjes weer verder te buigen, maar best veel vruchten geplukt afgelopen twee weken, dus peper begint nu pas weer wat te groeien. Enveel van de knijpers hebben knijper op knijper, dus de gene die aan het takje zit zie je eigenlijk niet. Zal daar nog wel duidelijkere foto's van maken van de week als ik ga verpotten en de boel ga herinrichten. Verplanten en die ficus bonsai moeten dan de tent uit zodat er meer plaats komt voor het verpotten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.