Geplaatst: 1 uur geleden1 u @rorror Er leek een groeistilstand gaande van de planten zelf, niet van de pepers die er aan hangen. Nu komt er nog een verdieping bovenop, vol met bloemetjes. De vraag is of dat allemaal nog rijp gaat worden, maar de planten worden daardoor nog mooier en echt wel imposant. Het blad ziet er ook beter uit. Ook mooi vol. Ik ben erg blij met deze verbetering.
Geplaatst: 57 minuten geleden57 min Hier zie ik ook een nieuwe lading boven in komen, nu nog wel klein. Maar we gaan het zien, je kan als de pepers voor de helft gekleurd zijn die er afhalen, en binnen in 1 a 2 dagen laten verkleuren op tafel. Dan kan die plant die dagen eerder plukken nog in de andere vruchten steken. Daarom zie je soms dat ik half gekleurde pluk.
Geplaatst: 53 minuten geleden53 min 3 minuten geleden, rorror zei:Daarom zie je soms dat ik half gekleurde pluk.Ah, dat vroeg ik me inderdaad al af waarom je dat deed. Goeie tip!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.