Geplaatst: 1 februari1 Feb Geeft:aan Jorieke: broodje, spul voor voorraadkast.aan Gitta: jam, eeuwig moes.aan Tanja: kaapse knoflook, als ie er nog is.aan Loraine: grote Hak-potten, tomatenplantjes, zaden bonen e.d.aan Appelvrouw: wilde oregano, zaad kardoen.aan Ciska: wilde oregano, stek rabarber.aan Nasuada: papyrus.aan Wortel: p7, wilde oregano.Biedt aan:jam div smakenstekjes, zaailingen volgen tzteierdozenstekken van kamerplanten: banaan, graslelie, papyrus, stippenbegonia.Neemt mee:bananencakesapoogst rabarberzaailingen die ik over hebKrijgt:eieren, ananasbaby Joriekestekjes zoete aardappel Tanjajampottenaster van Wortelaster van Bouwvrouwezaagcactus van CiskaCorno di Toro Rosso van LoraineVraagt:jampotten Bonne Maman (geruite deksels) zijn altijd welkom. Ook alleen deksel of pot, als de andere helft gesneuveld is.kailan zadenpaprikaplantjes
Geplaatst: 1 februari1 Feb Ongetwijfeld heb ik tegen die tijd wel wat stekken van zoete aardappel, Arja. Zal ik er een paar voor je meenemen? * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 1 februari1 Feb @Arja ik heb je jampotten bewaard van vorig. Die neem ik weer voor je mee. Misschien weer ruilen voor nieuwe jam?
Geplaatst: 4 februari4 Feb Auteur Volgens mij die je daar laat zien, ik ga even kijken. Zijn ze er nog kleiner dan deze?
Geplaatst: 4 februari4 Feb Auteur Even gemeten, de inhoud van mijn kleine Hakpotten is 350 ml, dus dat zal idd deze zijn.
Geplaatst: 4 februari4 Feb Ok. Ik heb er maar een paar hoor maar die bewaar ik voor je en ik speur wel even voor de Bonne Maman potten. We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Geplaatst: 11 februari11 Feb Auteur Kamerplanten stekken te geef: banaan, graslelie, papyrus.Ik heb tegen die tijd denk ik wel oogst van mijn rabarber. Ook te geef.
Geplaatst: 11 februari11 Feb Ik zou wel blij worden van een stekje papyrus. https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: Vrijdag om 20:494 d Auteur Heeft iemand zaden kailan over, of tegen die tijd zelfs mini plantjes?
Geplaatst: Maandag om 10:322 d Auteur Mijn paprika's komen niet echt goed op. Er zal wel wat op de weggeeftafel staan, of misschien heeft iemand een paprikaplant voor me?
Geplaatst: Maandag om 10:352 d Auteur Ik ga wat stekken nemen van mijn stippenbegonia (kamerplant). Iemand belangstelling?
Geplaatst: Maandag om 11:372 d Ik ben dol op planten met vlekken! Zo leuk gezond ziekig. Ik krijg er altijd een Pippi Langkous gevoel van op de een of andere manier. Helaas ben ik er niet bij. Anders had ik zeker een stekje gewild.
Geplaatst: Maandag om 17:181 d 6 uren geleden, Arja zei:Mijn paprika's komen niet echt goed op. Er zal wel wat op de weggeeftafel staan, of misschien heeft iemand een paprikaplant voor me?Ik neem mijn teveel mee voor de weggeeftafel. Kijk anders alvast even in mijn lijstje of je daar nog iets tussen ziet staan. Sowieso veel sweet banana paprika en Popti paprika. De rest is nog maar pas opgekomen, even afwachten wat daarvan overleefd.
Geplaatst: Gisteren om 00:441 d Ik heb tegen die tijd ook diverse paprika's over. Neem sowieso wat mee, maar je kan altijd even in mijn lijstje kijken (heb deze nu ook geüpdate met de paprika soorten).
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.