Geplaatst: 2 maart2 Ma Auteur Ja zeker wel! Nepeta ook voor jou. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: Dinsdag om 18:115 d Als je voldoende Nepeta hebt, dan houd ik me ook aanbevolen * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: Dinsdag om 19:365 d Auteur Ik zet het op de lijst. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 uren geleden23 u Hallo,De pompoen trompe d,'albenga..is dat een muskaat pompoen. Ik zoek namelijk muskaat courgette. Qua naam lijkt het sterk op elkaar.. maar vraag me af of het hetzelfde is.Groetjes van Claudia
Geplaatst: 22 uren geleden22 u https://www.vreeken.nl/075330-muskaatcourgette-tromboncino-albenga-trombolino-albenga-tromboncinoMisschien verheldert dit, @Claudy ? * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 22 uren geleden22 u Je krijgt van mij een paar zaadjes jack-be-little, ik zie ze nog niet bij je ‘krijg’-lijst staan. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 20 uren geleden20 u Volgens google lens heb ik wilde oregano/majoraan, wat ik voor gewone oregano heb versleten. Ik kan een stekje voor je maken? * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 18 uren geleden18 u Auteur O die zet ik er nog even bij👍 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Auteur Heeft er iemand voor mij bolletjes van de Egyptische ui?En ik zoek ook nog verse dille zaadjes, ik heb wel gezaaid maar mijn zaad is nu denk ik alleen nog maar goed voor de keuken, er komt niets op. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Op 11-2-2026 om 13:33, acpronk zei:Volgens google lens heb ik wilde oregano/majoraan, wat ik voor gewone oregano heb versleten. Ik kan een stekje voor je maken?Ik word er echt heel moe van. Elke website of informatiebron zegt er weer iets anders van, wanneer het oregano, marjolein, wilde oregano, wilde marjolein, echte marjolein, of marjoraan is. Het zijn in elk geval allemaal oregano’s. De mijne heeft minof meer ronde blaadjes met een afgerond puntje, en steeltjes tussen blaadje en takje. Hij blijft groen in de winter. Ik denk wilde (gewone) oregano. Maar dat is dus geen majoraan, want die heeft de blaadjes direct tegen de steel aan. 3 uren geleden3 u aangepast door Tanja65 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 2 uren geleden2 u @Tanja65 er gaat iets fout, bovenstaande quote heb ik helemaal niet gezegd.. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.