Geplaatst: Vrijdag om 16:324 d Auteur @Bouwvrouwe graag. Kijk maar of er iets in mijn lijst staat waar ik je blij mee kan maken.
Geplaatst: Maandag om 21:071 d Op 27-2-2026 om 17:32, Gitta zei:@Bouwvrouwe graag.Kijk maar of er iets in mijn lijst staat waar ik je blij mee kan maken.Mijn ogen zijn altijd groter dan mijn kas, maar een niet te heet pepertje zou leuk zijn.
Geplaatst: Gisteren om 07:041 d Auteur @Bouwvrouwe er is veel cayenne peper opgekomen. Misschien iets voor jou?
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Auteur Op 1-2-2026 om 16:30, Gitta zei:Sweet banana paprika, Spaanse punt paprika, Sweet california wonder, Piquillo paprika (deze is niet heel zoet, maar meer kruidig)@Wortel ik heb bovenstaande grote paprika's. De Piquillo paprika is minder zoet maar meer kruidig. Van de Sweet banana heb ik er heel veel. Ik kan er daar eventueel 2 van meenemen en de Piquillo naar de weggeeftafel doen. Laat maar weten waar je voorkeur naar uitgaat.Edit: ik zie nu dat ik nog een extra Afrodita paprika heb. Die is wel zoet. Ik zal de Piquillo veranderen in Afrodita. 4 uren geleden4 u aangepast door Gitta Tekst toegevoegd
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Auteur Mijn lijstje is weer bijgewerkt. Mocht ik nog iets vergeten zijn om te noteren. Laat het hier even weten, dan kan ik het er nog bij zetten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.