Geplaatst: Zondag om 17:413 d Auteur Die ga ik voor je reserveren @Oudholland Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: Zondag om 17:423 d Bedankt! Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Geplaatst: Dinsdag om 08:412 d Auteur @appelvrouw er zijn vannacht 2 zaden van de nz-spinazie ontkiemt. Ik heb er meer gezaaid, dus ik hoop dat er nog 2 bij gaan komen. De zaden waren goed tot januari 2025, dus wat ruimer gezaaid. 🤞🏻Ik had dus afgelopen jaar zaden moeten bewaren, maar ben het vergeten te doen. De komkommer is goed opgekomen. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: Dinsdag om 08:462 d Dat is fijn Gitta, die plant is heel welkom hier! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur @Arja de rebel alliance tomaat is nog steeds niet ontkiemd. Ik hoop dat het alsnog gebeurd, maar geen garantie dat ik die voor je mee kan nemen. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Wat zijn die plantjes toch eigenwijs dit jaar! Geen drama als het niet lukt hoor. Ik vind wel wat anders. Ik ga ook nog naar een plantjesmarkt een week later.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Wie weet ontkiemt het nog, maar het kan ook zijn van niet. 🤞🏻 Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.