Geplaatst: 3 maart3 Ma Auteur Nee hoor, mijn eigen en de AZC moestuin zijn helemaal oké met alles wat er al is afgesproken. Dankjewel!
Geplaatst: 3 maart3 Ma Hi lorain,Heb jij een Coeur de Bœuf plantje en de Coeur de Bœuf bicolor voor mij? En ik zou ook blij worden van een paprika plantje.Ik hoor wel wat je van mij zou willen. https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 3 maart3 Ma Auteur @Nasuada Ja kan zeker! Ik heb je even een privé berichtje gestuurd, anders wordt het hier zo'n lang verhaal.
Geplaatst: 22 maart22 Ma Auteur Ik heb de aantallen die per soort beschikbaar zijn bijgewerkt. Daarnaast ook nog 2 grote en 1 kleine blauwe bessenstek beschikbaar. Soort weet ik niet.
Geplaatst: 14 uren geleden14 u Ha Loraine, vraagje, lukt het met de tomaatjes?Vraagje twee, deze potjes? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur 12 uren geleden, appelvrouw zei:Ha Loraine, vraagje, lukt het met de tomaatjes?Vraagje twee, deze potjes?Dat is maatje middel, zeker welkom! 👍Tomaatjes gaan goed, veel zijn goed al genoeg gekiemd om naar de P7 potjes te gaan. Enkele soorten nog wat minder goed gekiemd, ga morgen even goed kijken welke al wel kunnen en welke nog even moeten wachten.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hoi @Loraine_ , mag ik jouw laatste twee paprikaatjes claimen? Hier zijn een heleboel paprika’s niet opgekomen, helaas. Misschien zie je nog iets in mijn lijstje dat je belangstelling trekt als ruil? * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Dat mag zeker, ik reserveer ze voor je 👍Heb je voor mij dan 2x de bonte munt, die lijkt me wel leuk!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Heb ik! Wel in pot of bak houden, hij groeit als een malle. Munt he. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.