Geplaatst: 19 juni19 Jun O ja dan snap ik het wel. Alhoewel ik misschien het risico zou nemen of misschien later een hele kool eruit. Wat een mooi gaasje heb je trouwens daar over je kolen😍
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur De Amsoi viel hier erg in de smaak. Ik heb een deel laten bloeien zodat ik hopelijk wat zaad kan oogsten over een tijdje. Aan de hoeveelheid zaadpeultjes zal het niet liggen. Zo zijn ze ook erg mooi vind ik.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.