Geplaatst: 5 uren geleden5 u @Tanja65 beide namen worden gebruikt, maar R. bladkool zag ik als eerste 😝
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Auteur @Petrasmoestuin Of je hebt de labels verwisseld. Dat kan natuurlijk ook. Ik kan me namelijk ook niet bedenken waarom je zo’n hoge tent zou bouwen voor koolraap. Dat blijft immers laag.
Geplaatst: 37 minuten geleden37 min Nee koolraap blijft wordt niet erg hoog, maar alle kolen worden door mij belaagd met koolwitjes en slakken. Vandaar. En ik heb alleen deze lange stokken of anders veel dunner en lager. Om een stabiele tent te maken, moest ik de hoge stokken nemen vandaar.
Geplaatst: 32 minuten geleden32 min 7 uren geleden, Dahli zei:zelf hebt verwisseldIk ben altijd heel precies met zaaien. Ik zaai per zaad soort. Ik leg niet diverse zaden tegelijk klaar b.v. Natuurlijk kan ik altijd een foutje maken, de vorige keer misschien toen de zaden in 1 kweekbakje zaten naast elkaar. Dat waren de bloemkool, Savooiekool en rode kool, van elk 3 vakjes en dan kan er een zaadje misschien in het verkeerde vakje gevallen zijn, hoewel ik ook daar heel precies in ben en werk met een pincet. Maar deze koolraap heb ik echt apart gezaaid. Maar ja, het is gebeurd. Ik gooi het zakje weg, want het is toch ook oud zaad.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.