Geplaatst: 5 uren geleden5 u Hallo hallo, Eerder al jaren op dit forum aanwezig geweest, voornamelijk als meelezer. Maar al een tijd niet actief geweest en mijn oude inloggegevens kwijt dus daarom maar een nieuw account aangemaakt. Ik moestuinier bij huis met een moestuin van circa 200 m2 en verspreid over het erf diverse fruitbomen en fruitstruiken. De meeste fruitbomen staan de de verblijven waar we wat kleinvee houden. In de moestuin probeer ik zoveel mogelijk groente te telen om ons gezin van 5 te voorzien in eigen groente. Aangezien tijd met 3 kinderen, een baan en wat andere verplichtingen schaars is probeer ik steeds te zoeken naar veel opbrengst, weinig werk. Dit is zoals bij de meeste moestuinders bekend een lastige combinatie. Maar ook hiervoor geldt, het is een hobby, dus als het mis gaat is dat jammer maar geen probleem. Dit jaar staat een nieuwe schuur op de planning wat vermoedelijk de moestuintijd enigzins in de weg gaat zitten maar we gaan zien hoever we dit jaar gaan komen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.