Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur 5 minuten geleden, acpronk zei:Vervolgvraag, heb ik die al? Want ik weet echt niet welke ik allemaal heb gevonden 😅Nee die heb je nog niet.De eerste hint wel, tweede hint daar niet: https://www.moestuinforum.nl/topic/57941-paaseierenjacht/page/4/#findComment-5773216 minuten geleden, Gitta zei:Ik weet ook niet meer waar ik moet zoeken.Er zijn maar 4 of 5 topics waar een ei zitten.Voor de rest zou ik eens alle functies van de software gaan bekijken, en waar je b.v. instellingen kan wijzgen, en vergelijkbare pagina's. Daar kan je ongeveer 10a 12eiren in totaal vinden.Misschien moet je wat foto's in de tuin gaan maken, en even ... plaatsen ;-)Andere hint voor allen, als je bent ingelogd, dan moet je nog een keer inloggen om een ei te vinden.In dit bericht staan 5 hints..
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik heb zelfs geprobeerd iemand te raporteren ☠️ Dus ja het spel maakt wat los 2 uren geleden2 u aangepast door Kruidenvrouwtje You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 2 uren geleden2 u HAHAHAHAHA dit is wel heel goed! Het doel om forumgebruikers meer functies te laten ontdekken is in jouw geval al bereikt. ✅
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Tis gewoon een strestest van het forum ... algemene voorwaarden staat 2x 13 🤣 You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur En zo worden kleine foutjes ook gemeld. Zal het vanavond aanpassen. Ben nu boodschappen doen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Verwacht nu wel een extra bonus hint 🤣🥸 You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 59 minuten geleden59 min Ik snap die paashaas gewoon niet!!!😖Heb nu tweemaal het bericht gekregen 12/25 en ook tweemaal 13/25. Where'd my eggs go???🙃
Geplaatst: 58 minuten geleden58 min Zojuist, Rookie zei:Ik heb net een foto geplaatst, dus kom op met dat ei!🤭Ik geb er veel meer dan 1 geplaatst zonet. Maar het ei gemist denk ik. Net als jij.
Geplaatst: 57 minuten geleden57 min 2 minuten geleden, Rookie zei:Ik heb net een foto geplaatIk gisteren al, geen ei gezien. 1 minuut geleden, Caatje zei:Heb nu tweemaal het bericht gekregenIk ook, zelfde ei, maar dan op de website en in de app. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 55 minuten geleden55 min Ik begin nu toch serieus tunnelvisie te krijgen...Misschien moet ik meer spreiden. 🤣
Geplaatst: 53 minuten geleden53 min Zojuist, Rookie zei:Ik begin nu toch serieus tunnelvisie te krijgen...Misschien moet ik meer spreiden. 🤣Hier ook. Ik mis waarschijnlijk nog heel veel functies waarvan ik het bestaan niet weet. Haha
Geplaatst: 53 minuten geleden53 min 1 uur terug, rorror zei:als je bent ingelogd, dan moet je nog een keer inloggen om een ei te vindenDit werkt niet in de app. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 52 minuten geleden52 min Ik gebruik de website nooit. @Caatje Maar dat moet niet uitmaken volgens mij.
Geplaatst: 51 minuten geleden51 min Heb ik ook gedaan, eerst uitgelogd en maar hopen dat ik mijn ww nog wist, maar dat werd gelukkig al voor me ingevuld.Daarna weer ingelogd en ei gezocht, helaas...
Geplaatst: 48 minuten geleden48 min Ik mis dan 2 eieren, die van de foto’s plaatsen en opnieuw inloggen.
Geplaatst: 46 minuten geleden46 min Auteur 3 minuten geleden, acpronk zei:Dit werkt niet in de app.Heb je het zelfde als Rookie gedaan?3 minuten geleden, Rookie zei:eerst uitgelogd en maar hopen dat ik mijn ww nog wist, maar dat werd gelukkig al voor me ingevuld.Daarna weer ingelogd en ei gezocht, helaas...Waarom log je eerst uit?Als je ingelogd bent op de website, is er ergens een stukje afgeschermde pagina, waarbij je nogmaals je wachtwoord moet opgeven om die pagina te kunnen zien. (Dus nog een keer inloggen)@appelvrouw Ok... jouw foto is ook een hint.
Geplaatst: 29 minuten geleden29 min Zoekt zich suf naar afgeschermd login gebied... admin? nope next You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 28 minuten geleden28 min 16 minuten geleden, rorror zei:websiteIk gebruik de website nooit. Dan moet ik de pc of laptop er helemaal voor aanzetten. Dus ik ga nooit de 25 halen. Jammer.
Geplaatst: 23 minuten geleden23 min Oké, maar ik weet het afgeschermde stukje niet te vinden. Ik heb me net als jij eerst afgemeld en daarna weer aangemeld. Foto plaatsen werkte ook niet bij mij. Helaas
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.