Geplaatst: 7 uren geleden7 u Ik heb met name gezocht op topics met voorjaar/lente/narcissen thema's. Van de 'Tekenen van de lente' tot het 'Hebben jullie ook een bloementuin?' topics. Ook de zoekfunctie met deze zoekwoorden gebruikt en de meest relevante topics daarin gecheckt. Maar ik vermoed dat ik te moeilijk of de verkeerde kant op denk..
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Ik heb net het hele topic over dingen vlechten met materiaal uit eigen tuin.Maar óf ik heb hem al, óf ik zoek niet goed...
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Auteur @Loraine_ Dan snap ik dat je hem niet vind. Hier de volgende hint: https://www.moestuinforum.nl/topic/57929-paashaas/page/4/#findComment-576814
Geplaatst: 6 uren geleden6 u fijn al die hints, zal wel de laatste worden die hem gaat vinden 😂 Want kom er geen wijs uit You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Auteur 4 minuten geleden, Kruidenvrouwtje zei:wijsJe bent heel warm.22 uren geleden, rorror zei:Hint 3:Wie de weg kent op het forum, vindt het vanzelf.Deze mis je nog.
Geplaatst: 5 uren geleden5 u STOM ei 🤣 Toch nog een paascadeautje Wel de hint is gevallen Avond rondje, Ga maar weer eieren rapen bij me kwartels 🤣 De meisjes zijn weer goed aan de leg You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 4 uren geleden4 u 2 uren geleden, rorror zei:@Loraine_ Dan snap ik dat je hem niet vind. Hier de volgende hint: https://www.moestuinforum.nl/topic/57929-paashaas/page/4/#findComment-576814Ahá, nu was die bij het eerste topic gevonden! Keek ik toch in de verkeerde hoek en ik snap nog steeds de link met de foto van narcissen niet.Maar missie volbracht, nu heb ik eindelijk rust.. 😂 4 uren geleden4 u aangepast door Loraine_
Geplaatst: 4 uren geleden4 u 3 uren geleden, rorror zei:@Loraine_ Hint, wat op de foto staat: https://www.moestuinforum.nl/topic/57941-paaseierenjacht/page/6/#findComment-577448Deze hint snap ik niet. Ik heb allerlei bloemen topics langsgeweest, maar nergens een ei gevonden. Of heb ik hem al? Kan een handtekening ook gewoon tekst zijn? Ik ga hier niet mijn handtekening uploaden natuurlijk.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u 1 uur geleden, Kruidenvrouwtje zei:fijn al die hints, zal wel de laatste worden die hem gaat vinden 😂 Want kom er geen wijs uitIk ook niet. Ik kom dan bij manden vlechten uit. Maar heb daar geen ei gevonden. Kan een handtekening ook gewoon tekst zijn? Ik ga hier niet mijn handtekening uploaden natuurlijk.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Toch nog een ei gevonden. Kan een handtekening ook gewoon tekst zijn? Ik ga hier niet mijn handtekening uploaden natuurlijk.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Auteur 18 minuten geleden, Loraine_ zei:Keek ik toch in de verkeerde hoek en ik snap nog steeds de link met de foto van narcissen niet.Gaat om het zelf gemaakte mandje waar de narcissen in staan.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Ik ben vergeten, waar ik alle eieren heb gevonden...Kan best zijn, dat ik die van dat mandje al heb.Ik zoek nu volgens mij op steeds dezelfde plekken, voor het geval ik iets heb gemist...
Geplaatst: 4 uren geleden4 u "Wat ben je nou aan het doen?" vraagt ze met een zucht,Ik staar naar het scherm, naar de blauwe lucht.Ze denkt dat ik game of een appje beantwoord,Maar ze heeft mijn antwoord nog niet gehoord.Ik zoek een ei, gewoon een simpel ei,Niet voor het ontbijt of voor de bakkerij.Ik scroll en ik zoek, door de digitale wei,Schat, geloof me nou, ik zoek alleen een ei! 3 uren geleden3 u aangepast door eduro
Geplaatst: 4 uren geleden4 u 15 minuten geleden, rorror zei:Gaat om het zelf gemaakte mandje waar de narcissen in staan.Oh jeetje, haha. Dat was toch iets met tunnelvisie inderdaad.. 🙈
Geplaatst: 3 uren geleden3 u @rorror en @Jorieke123 jullie moeten beiden nog een ei? Spiek jij niet bij jezelf Rorror? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ik moet er nog 8, maar geen idee waar ik nog moet kijken. Kan een handtekening ook gewoon tekst zijn? Ik ga hier niet mijn handtekening uploaden natuurlijk.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur 21 minuten geleden, appelvrouw zei:Spiek jij niet bij jezelf Rorror?Ik hoef niet te spieken 😇, ik weet nog waar ik ze verstopt heb... Ok ik speel dus vals.. cheater!Is trouwens ook de reden waarom de moderators niet in de lijst van leden staan, aangezien deze toegang tot de antwoorden hebben... Zou anders niet eerlijk zijn.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u EENS !!! wijst vingertje naar rorror!!! You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.