Geplaatst: 4 uren geleden4 u Hoeveel pompoenen staan in deze bak @Rookie Die groeien wel heel erg hard zeg.Ik laat in de bak ook een paar klimmen, dat scheelt ruimte. Dus een paar laten klimmen en de andere kruipen. 3 uren geleden3 u aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 3 uren geleden3 u 2 uren geleden, Rookie zei:ontploftNee joh juist mooi! Zo gaat het in feite op het veld ook zo. De vruchten zie je later in de zomer vanzelf verschijnen als ze groter worden en de bladeren wat minder jong. Voorlopig ziet het er goed uit en zie ik niets waardoor ik denk dat je zou moeten snoeien. Kan nog komen natuurlijk.je kunt natuurlijk een plant minder zetten volgend jaar dan heb je een vergelijk.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Ja, ik vind het ook prachtig zo, met "omtploft" bedoel ik dat ze bijna van de ene dag op de andere zo groot werden.Dat was eigenlijk met die warme dagen met daarna die hoosbuien.Misschien staat er een beetje veel in, dit zijn er vijf.Twee UK, twee Waltham en een Pink Banana.Ik doe er verder helemaal niets aan, ik duw alleen af en toe wat groeistengels terug de jungle in en ik heb een paar bladeren af moeten knippen, we konden er niet meer door...Maar ze moeten het verder allemaal samen doen met de bijtjes en zo.Ik ben heel benieuwd wat er uit komt.Volgend jaar ga ik ze de heg in laten groeien, lijkt me ook wel leuk. 1 uur geleden1 u aangepast door Rookie
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Vijf in één bak? Wow. Dat zou ik niet durven. Ik zet er netjes hooguit twee in. En dan wat klein spul om de bodem te bedekken. Maar misschien zijn jouw bakken groter. Ziet er wel geweldig uit!! 1 uur geleden1 u aangepast door Tanja65
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 25 minuten geleden, Rookie zei:it zijn er vijf.Moet kunnen. Maar je kunt volgend jaar ook 2 laten klimmen b.v. in die grote bakken van jou.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Mijn bakken zijn 90x180.Tja, achteraf gezien misschien wat veel... 😄Maar als die plantjes nog klein zijn lijkt het allemaal wel te passen.Ach, ruimtelijk inzicht was nooit mijn sterkste punt...
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Zojuist, Petrasmoestuin zei:Moet kunnen. Maar je kunt volgend jaar ook 2 laten klimmen b.v. in die grote bakken van jou.Dat ging vorig jaar voor geen meter.Die bakken staan noordoost-zuidwest en ze stonden volop in de koude, harde noordooster wind.Het had dit jaar misschien wel gekund met al die hoge hennep, die er nu naast staat...
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ja, jouw bakken zijn wel twee keer zo groot dan wat ik hier heb. Dan kan het vast.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.