Geplaatst: 8 april8 Apr Geen lijstje gehad, wel geruild!En die ruiltjes zet ik hier effe neer anders raak ik de weg kwijt.Gitta: geeft 2 paprika—- krijgt potjesLoraine: geeft twee peper—- zoete aardappelNathalie geeft basilicum—- krijgt puntpaprikaArja krijgt zoete aardappel ( 3)Ik neem verschillende dingen voor de weggeeft tafel mee. O.a.pompoen ( die met dat groene vruchtvlees ) en baby bear. Kleine oranje. Misschien nog wat zoete aardappel puntpaprika, en wat er hier nog meer over blijft.Mocht er iemand nog teveel dahlia knollen hebben dan zou ik het niet erg vinden om er te krijgen.Kunnen daar vast wel een ruil voor bedenken.Ik heb er weer zin in! 😊 10 april10 Apr aangepast door jootje
Geplaatst: 10 april10 Apr Als je nog zoete aardappel stek over hebt? Ben aan aardappel 3 begonnen, maar ze doen gewoon helemaal niks hier...
Geplaatst: 10 april10 Apr Auteur Wortel, Kan nog niks beloven. Een pieper is er nu mee opgehouden…de ander doet het nog. Ik ga braaf door…mocht ik overhebben….😉
Geplaatst: Zondag om 18:121 d Auteur Van alles aan het klaar zetten….hoe neem ik alles mee? 😊😜 Rare mensen die moestuinierders!
Geplaatst: Gisteren om 10:231 d Op 8-4-2026 om 18:44, jootje zei:die ruiltjesHaha haal dat TJES er maar af. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Als je nog 1 of 2 zaailing van pompoenen hebt? Dan graag. Ik kan er niet mee, maar buurvrouw van jaar of 70 maakt heerlijke pompoensoep. Ik kan dat nooit....🥴Wat voor een pompoenen zijn het eigenlijk? Ow zie het al baby bear??? Doe die maar 2 van reserveren...😅 ik neem mijn kolen mee
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Op 19-4-2026 om 20:12, jootje zei:hoe neem ik alles mee?Ik zit ook al te praktiseren hoe alles mee te nemen. Het is maar goed dat ik uiteindelijk alleen ga komen 🤭 Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ja, ik dacht ook nog aan carpoolen, maar dat is niet te doen met al die zooi + meerdere mensen in één auto.
Geplaatst: 56 minuten geleden56 min Ja, dat heeft een tijd geleden ook door mijn hoofd gespookt. Maar toen er uiteindelijk heel veel oude zaden gingen ontkiemen, heb ik dat idee laten varen. Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.