Geplaatst: 6 uren geleden6 u Heb een 2de handse hakselaar gekocht met kenmerken van titel. Motor en zo werk perfect . Juist messen kunnen beter. Iemand idee waar je aan de reserve messen kunt geraken .En vermoed dat messen zelf slijpen niet zal gaan (gehard staal) of gaat dit wel of waar zou je het kunnen laten doen.Ook al mail gestuurd naar tuincentrum waar deze van komt maar vind hem niet meer in hun gamma en dichtste winkel is meer dan uur rijden enkel.Al vast bedankt
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Misschien kun je contact opnemen met Jonkertuinmachines.nlZij verkopen ook gebruikte tuinmachines, doen aan reparatie en verkopen onderdelen. Wellicht kunnen ze je helpen aan nieuwe messen?
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Geharde messen kan je eventueel gewoon laten vlakslijpen bij o.a. een slijpdienst (gekoeld tijdens het slijpen). bv https://www.tasef.be/slijpen
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Auteur Bedankt voor de link.Even op de site gekeken . En tussen de 2de handse (verkocht) lazer hakselaarKernplaat juist zelfde van vermogen en dergelijke ook een hb10 . Als ik de foto's van de lazer hakselaar bekijkt en van de mijne top garden. Zou ik zeggen zijn precies het zelfde enkel bij mij een sticker van top garden en bij hun sticker lazer. Andere stickers van waarschuwingen en zo juist het zelfde .Enkel bij mij Is het zelfde hakselaar laser en top garden? Waar men enkel andere merknaam op kleeft.Ga ze eens mail sturen of ze messen voor kunnen leveren.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ik hoop het voor je! Die Lazer kwam ook steeds naar boven bij de hb10. Ik vermoedde ook dat ze wel sterk op elkaar moesten lijken 😃.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur Ga er van uit dat deze zelfde zijn chinese hakselaar waar ze hier in België/Nederland hun merknaam op plakken 1 uur terug, redzebra zei:Geharde messen kan je eventueel gewoon laten vlakslijpen bij o.a. een slijpdienst (gekoeld tijdens het slijpen). bv https://www.tasef.be/slijpenNog dicht hier in de buurt
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Mocht het dezelfde zijn (dat kunnen ze je vast wel vertellen) en toch nieuwe willen i.p.v. slijpen, dan kun je hier misschien ook wel iets vinden. Dit betreft wellicht een andere Lazer, maar bij hun messen worden de exacte maten vermeld.Onderdelen in en om Huis en Tuin - Bevestigingsmaterialen en Aanhanger onderdelenHakselaarmes voor Lazer Hakselaar, Houtversnipperaar XLZH...Hakselaarmes Lengte 64 mm, Gaten 7 mm, HoH Gaten 35 mm, Breedte 25,5 mm voor XLZHR2505 Lazer Hakselaar, Houtversnipperaar, Mes, Versnippermes
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur De komende week nog wat overschot van fijn hout hakselen en dan messen demonteren . Zou eigenlijk ook willen kijken voor een reserve paar messen . Dus als prijs mee valt om te laten slijpen ,ze laten slijpen en nieuw paar messen. Het slijpen is beperkt in aantal keer dat kan gebeuren en hoe ouder model mogelijk hoe moeilijker aan messen te geraken.Ik stook met hout gedeeltelijk dus geregeld tronken knotten . Dit voorjaar een kleine dag bezig geweest met hout te hakselen met 3 man met ligte hakselaar op tractor. Zou me gemakkelijk lijken op rechtstreeks te hakselen en van de eerste keer opladen om in tuin te gebruiken. Nu opkuisen en op hopen smijten tot hakselen.Deze winter ook struik hier uit gedaan en deel van snoeihout af gevoerd naar containerpark onbegonnen werk voor door elektrische hakselaar te steken en niet de moeite om er een hakselaar voor te huren. En er moet ook nog een haag verdwijnen kan hout ook gehakseld worden dat te dun is voor de stoof.Dus hakselaar zal geregeld mogen draaien.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Als je er niet meer kan aangeraken maken die ook nieuwe volgens de oude bv, geen idee van de prijs evenwel.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Meeste messen zijn ook te keren, mocht dat nog niet gedaan zijn. Ook kun je ze alsnog slijpen. https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur 7 minuten geleden, redzebra zei:Als je er niet meer kan aangeraken maken die ook nieuwe volgens de oude bv, geen idee van de prijs evenwel.En zal dan wel tijdje duren voor je ze hebt. En zult je vooral tegen komen dat je die veelvuldig nodig hebt . Dus reserve set lijkt me niet overbodig.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur 1 uur terug, Dahli zei:Mocht het dezelfde zijn (dat kunnen ze je vast wel vertellen) en toch nieuwe willen i.p.v. slijpen, dan kun je hier misschien ook wel iets vinden. Dit betreft wellicht een andere Lazer, maar bij hun messen worden de exacte maten vermeld.Onderdelen in en om Huis en Tuin - Bevestigingsmaterialen en Aanhanger onderdelenHakselaarmes voor Lazer Hakselaar, Houtversnipperaar XLZH...Hakselaarmes Lengte 64 mm, Gaten 7 mm, HoH Gaten 35 mm, Breedte 25,5 mm voor XLZHR2505 Lazer Hakselaar, Houtversnipperaar, Mes, VersnippermesAls messen er uit zijn eens kijken of er iets op stap zoals op foto LEO.....
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.