Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ik geniet al een tijdje van de nieuwe moestuin wat voorheen zwembad was. Het was een hoop werk maar het is eindelijk klaar. De planten gaan ook super hard.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Wat een mooie plaatjes van je groentes. De verbouw snap ik niet helemaal aan de hand van de 2 foto’s. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 23 minuten geleden, appelvrouw zei:De verbouw snap ik niet helemaal aan de hand van de 2 foto’s.Ik gok, de tweede foto voor de verbouwing met zwembad.De eerste foto er een mooie moestuin van gemaak.t
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik denk hetzelfde als rorror. Wat een mooie moestuin met mooie planten! Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Geplaatst: 16 minuten geleden16 min Jaja dat snap ik maar ik vroeg me gewoon het proces af. Dat zwembad is eruit gehaald of lek gemaakt en dicht gegooid? Je ziet geen vorm meer terug. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.