Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik heb regelmatig wat zaadjes tussen mijn tanden. Vanmiddag had ik een bakje lekkere framboosjes en merkte weer wat zaadjes in mijn mond, dus nu eens voorzichtig gedaan en zaadjes uit mijn mond gespaard. Ik lees online zaaien en met pot en al in de vriezer meerdere malen en dan hopelijk kiemen. Of zie ik dat verkeerd?Luie methode onder gaasje buiten in pot dit najaar kan ook, maar dat kan alsnog... https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Geplaatst: 56 minuten geleden56 min Altijd leuk om te zaaien, maar wil je pret niet bederven, de zaden zijn niet soort/ras vast. Komt dus wel een frambozen plant uit, maar de vruchten kunnen kleiner, anders smaken/zuurder of minder productief zijn. Wil je exact die variant, moet je toch gaan stekken of die soort kopen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.