Geplaatst: 1 uur geleden1 u Wie heeft er ook een Wormentoren? Ik heb deze al bijna 5 jaar en de wormen doen het er goed in. De kamerplanten idem dito 🌱Ik loop wel tegen wat praktische dingetjes op en zou daarover graag ervaringen en tips uitwisselen. Maar op het forum vind ik niet zo veel. Is dit misschien niet de juiste plek? Op de foto zie je de bak met inhoud. Na het fotograferen van de inhoud zag ik dat het vrij vochtig was. Daarom snel nog wat krantensnippers erbij gedaan.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik zie na even zoeken geen bestaand topic over wormentorens, dus prima dat je een nieuw topic aanmaakt.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik heb een wormentoren. Maar die staat buiten en is nog in de opstartfase. Ik ben bang dat ik je weinig tips kan geven nog.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hier is wel aardig wat leesvoer, tussen alle berichten over het maken van zo'n bak:
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.