Geplaatst: 1 uur geleden1 u HeyIk heb een hydroponic tuin , een buis waar 3 keer per dag water door loopt en bovenaan gaten zijn voor planten nu heb ik vorig jaar tomatenvloeibare voeding gebruikt maar de paprika groeien niet echt is er een andere voeding die ik beter kan gebruiken?
Geplaatst: 1 minuut geleden1 min Hoe groot je systeem is is mij niet duidelijk en je npk verhouding van je voeding is dat ook niet.Ik krijg uitstekende resultaten met Yara kristalon wit en calcinit samen, op een systeem met 70 planten peper/ paprika/ tomaat/ augurk en komkommer en geeft jaar in jaar uit uitstekende resultaten.voorbeeld van een simpel beproefd recept;los 14 gram kristalon wit op in een emmer met 7 liter waterlos 7 gram calcinit op in een 2de emmer met 3 liter watergooi emmer 2 bij de eerste emmer en meng het goed.Daarna aan je planten geven.met 2 kg kristalon wit en 1 kg calcinit kan je 1500 liter voeding aanmaken.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.