Geplaatst: 56 minuten geleden56 min De titel zegt het al.Wie heeft er een wildcam en kan er iets over vertellen, voor en tegens van het apparaat, beeldscherpte, kosten.Verder ook leuk, tips en je leukste foto..( of is daar al een topic over dan schrap ik dat deel weer..)Foto van camera-chasse.net
Geplaatst: 30 minuten geleden30 min Wij hebben er wel 1 liggen, die je wel eens mag proberen. Wij werden een beetje kriegel van alle instellingen en opties en volgens mij kwam het ook best wel nauw welke batterijen je er in stopt. Hij had zo zijn voorkeuren voor de niet oplaadbare van Duracel staat me bij. En wij hebben eigenlijk altijd batterijen die we steeds opladen. We hebben er dus wel wat mee gespeeld, maar na een tijdje had het ding dan ineens niets opgenomen (was er niets te zien, of ging ie gewoon niet aan?) of juist een heleboel foto's en filmpjes gemaakt waar niets op te zien was. En nu ligt ie in de kast. We hebben er vooral katten, ratten, en onze eigen eenden mee gefilmd.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.