Geplaatst: 3 september3 Sep Auteur We gaan voor de moestuindag nog naar Vreeken, mocht iemand nog wat nodig hebben van daaro?
Geplaatst: Gisteren om 10:581 d Auteur Ik zoek nog schroefdoppen van gewone standaard wijnflessen. Ik heb op zich wel genoeg 750 ml blank-glas flessen die ik steeds hergebruik. Maar het rubbertje in de doppen wil nog wel eens helemaal vervormen door de etherische olie die ik er in doe. Dus die gooi ik dan weg en dan zijn ze op. Als er flessen zijn van een halve liter dan kan ik die ook wel gebruiken.Het is wel heel handig als je dop of fles even omspoelt met wat water voordat je ze voor me opspaart
Geplaatst: 15 uren geleden15 u Heb je voor mij een paar olifantenknoflook tenen? Staat er nog iets in mijn lijstje waar ik jou blij mee kan maken?
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Super. Ik kan wel 8 gebruiken. Maar als er andere liefhebbers zijn is iets minder ook helemaal prima hoor.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Als je nog wat Egyptische ui voor me hebt? Zie dat je schroefdoppen zoekt van wijnflessen. Ik heb net inde glasbak gekeken en heb er welgeteld 3 😬Misschien iets anders van je gading?En als je zeep verkoopt of ruilt: ik wil ze heel graag proberen! Dus dan houd ik me aanbevolen.Edit: heb ook Zwitserse munt. Prikkelende menthol. mocht je willen, laat maar weten. 2 uren geleden2 u aangepast door Mellie Toevoeging
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Oh die heb ik trouwens ook nog wel. Net op tijd voor ze naar de glasbak gaan.. nu 4, maar als ik nog wat heb bewaar ik ze voor je.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur @Mellie alvast bedankt voor de doppen, ik heb Egyptische ui voor je! Die munt wil ik zeker proberen @Loraine_ ook alvast bedankt voor de doppen!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.